قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/21 10:30 | کد خبر : 2259
رفسنجان آماده میزبانی از تراکتور

اراک شاگرد اول VAR؛ تبریز به زودی!

ورزشگاه خانگی ایرالکو به VAR مجهز شد و یادگار امام هم در حال آماده شدن برای این مهم است.

تراکتور,ایرالکو,لیگ برتر فوتبال ایران,ورزشگاه یادگار امام ,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، استادیوم یادگار امام تبریز به عنوان میزبان بازی های خانگی تراکتور،در بین استادیوم هایی قرار دارد به سیستم کمک داور ویدئویی(VAR) مجهز خواهند شد.

در بازدید میدانی اخیر،اتاق موردنظر برای سیستم VAR،مورد تائید نماینده فدراسیون قرار نگرفت اما  اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در تلاش است تا این مشکل را با جایگزین کردن اتاقی دیگر مرتفع کند.

یادگار امام برای میزبانی از بازی های تراکتور علاوه بر VAR چند مورد جزئی دیگر نیز دارد که تا بازی با پرسپولیس در هفته دوم قرار است حل شوند.

روز گذشته سیستم کمک داور ویدئویی در ورزشگاه امام خمینی اراک مورد بهره‌برداری قرار گرفت،تا این شهر و باشگاه آلومینیوم اراک به عنوان شاگرد اول در این زمینه میان شهر های ایران لقب بگیرند.

همچنین باشگاه مس رفسنجان به عنوان اولین حریف تراکتور در شروع لیگ برتر،با انتشار کلیپی در پیج رسمی خود،از آمادگی کامل و زمین چمن استادیوم رفسنجان خبر داد.

با وجود ابهامات و برخی نواقصات استادیوم یادگار امام تبریز، آخرین اخبار به دست رسیده حکایت از آن دارد که قضیه سیستم VAR موازی و همزمان با سایر استادیوم های ایران،در تبریز نیز نصب خواهد شد،بر همین اساس به احتمال فراوان در هفته های ابتدایی شروع لیگ برتر،بازی های خانگی تراکتور با سیستم کمک داور ویدئویی برگزار شود.

کد خبر 2259


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید