قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/20 18:01 | کد خبر : 2253
تلفیقی از ابهام، دستپاچگی، سومدیریت و...

عجیب‌ترین داستان مارکت؛ به نام تراکتور!

اصرار پورحمیدی به رفتن و مقاومت باشگاه تراکتور به نگه داشتن او به داستانی عجیب در مارکت امسال تبدیل شده است.

تراکتور,حسین پورحمیدی,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش ورزش آذربایجان، از همان روز اولی که بحث حضور علیرضا بیرانوند در تراکتور مطرح شد یک سوال بزرگ در ذهن تی تی ها نقش بست؛ این که سرنوشت حسین پورحمیدی که هنوز سه سال با تیم قرارداد دارد چه خواهد شد؟ با نهایی شدن حضور دروازه بان پرسپولیس در تراکتور، شرایط پیچیده تر شد و شاهد قهر علنی پورحمیدی با سرخ پوشان بودیم.

او تا کنون در تمرینات حضور پیدا نکرده و به صورت انفرادی تمرین می کند. باشگاه تراکتور دلیل غیبت پورحمیدی در اردوی ترکیه را مشکل روادید او اعلام کرد اما خود این بازیکن در محافل خصوصی از تصمیم شخصی خود برای این کار خبر داده و روز گذشته نیز طی مصاحبه ای جالب علنا از محمدرضا زنوزی خواهش کرد که زمینه را برای خروجش – حداقل یک فصل – از تراکتور فراهم کند.

واکنش سعید مظفری زاده، سرپرست موقت تراکتور به این موضوع اما جالب توجه و قابل تامل بود. او اخیرا به آنا گفته که باشگاه تراکتور قصد ندارد پورحمیدی را از دست بدهد و او در تمرینات حضور دارد! این که متن مصاحبه تا چه حد صحت دارد و دقیقا در کدام تمرینات دروازه بان ناراضی حضور داشته خود جای تردید  دارد چرا که تراکتور بعد از اردوی ترکیه (در آنجا که حضور نداشت) هیچ تمرینی انجام نداده است!

البته یک طرف مهم موضوع اصرار باشگاه تراکتور است؛ زمانی که یک بازیکن علنا اعلام می کند که علاقه ای به حضور در تیم ندارد، نگه داشتن او هم شان باشگاه را زیر سوال می برد و هم هیچ عایدی برای تیم نخواهد داشت جز بالا رفتن حواشی! عدم مدیریت شرایط در این موضوع کاملا مشخص است و به نظر می رسد تا ورود مستقیم مالک نیز ادامه داشته باشد.

کد خبر 2253


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید