قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/20 12:30 | کد خبر : 2249
کف پوش در حد جام جهانی...

پاداش کوچ از خانه به والیبال استان

مدیرکل ورزش‌وجوانان استان آذربایجان‌شرقی جهت راضی کردن والیبال دوستان از کوچ خانه قدیمی شان،دل آنها را از کف پوش سالن قرص کرد.

حبیب ستوده نژاده,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تفکیک خانه والیبال و بسکتبال استان آذربایجان‌شرقی از یکدیگر، اعتراض و نگرانی والیبال دوستان تبریز را به دلیل عدم استاندارد نبودن کف پوش سالن جدید میرداماد در پی داشت. اما در این راستا گفته می شود تمهیدات ویژه‌ای برای رفع این مشکل در سالن جدید والیبال اتخاذ شده است.

طبق اخباری که به دست ما رسید است، کف پوشی که در مسابقات آسیایی در سالن پورشریفی تبریز مورد استفاده قرار می‌گرفت قرار است به والیبالی ها کادو داده شود.

این کف پوش جهت استفاده در تورنمت های بزرگ در انبار ورزش‌وجوانان نگه داشته می‌شد  با قول مساعد مدیرکل ورزش‌وجوانان به سالن جدید خانه هیئت والیبال اختصاص خواهد یافت تا نگرانی از بابت مصدومیت ورزشکاران در این سالن رفع شود.

حبیب ستوده نژاده، رئیس کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در نشست خبری اخیر خود با اشاره به این موضوع تاکید کرد که کف پوش یاد شده در اختیار هیئت والیبال استان آذربایجان شرقی قرار گرفته و آنها می توانند از آن استفاده کنند.

کد خبر 2249


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید