قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/20 11:01 | کد خبر : 2247
معادله گلر حل شد ماند این مورد مهم...

یک خرید تا پایان کار تراکتور در مارکت

مسئولان نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه تراکتور در فاصله کمتر از ۵ روز به شروع لیگ برتر، همچنان در حال تکمیل اسکواد تیم هستند.

تراکتور,محمدرضا زنوزی,حسین پورحمیدی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، حسین پورحمیدی،دروازه‌بان تراکتور روز گذشته طی یک مصاحبه علنا جدایی خود را از جمع تی تی ها اعلام کرد. در همین راستا با توجه به تمدید قرارداد احسان مرادیان به عنوان دروازه‌بان ذخیره و دوم تیم،همچنین با حضور ادیب زارعی جوان به عنوان گلر سوم، معادله دروازه‌بانی تراکتور تکمیل شد. به این ترتیب تراکتور با جذب یک مهاجم به کار خود در مارکت پایان خواهد داد.

در فاصله کمتر از یک هفته تا شروع لیگ برتر پرونده جذب مهاجم روی میز مدیران سرخپوشان آذربایجانی همچنان باز است. در همین راستا عوامل نقل‌و‌انتقالاتی تراکتور،تلاش وافری دارند تا شرایط حضور مهدی عبدی در این تیم را فراهم کنند.

البته احتمال جذب یک مهاجم خارجی دیگر هم وجود دارد؛ با توجه به اینکه تراکتوری ها با توجه به سهمیه خارجی های تعیین شده هنوز جا برای جذب بازیکن خارجی دارند، مدیران این باشگاه دو خارجی در پست مهاجم را مدنظر دارند که شاید حتی پروسه جذب آنها تا بعد از شروع لیگ نیز طول بکشد؛ نهایت سعی آنها رساندن زوج مهاجم کروات تا دیدار هفته دوم با پرسپولیس است.

البته نباید این موضوع را هم فراموش کنیم که با وجود حل مشکل دروازه بان – روی کاغذ- بار دیگر طی سالیان اخیر تراکتور بدون داشتن گلر آلترناتیو به کار وارد فصل جدید می شود؛ چیزی که بارها از آن ضربه خورده است.

کد خبر 2247


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید