قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/20 10:21 | کد خبر : 2246

گالاتاسرای، در اولین بازی خود در سوپر لیگ ترکیه با نتیجه 2-1 پیروز شد .

گالاتاسرای,سوپر لیگ ترکیه,میشل باتشوایی,

به گزارش ورزش آذربایجان ،تیم گالاتاسرای که در دو فصل گذشته سوپرلیگ ترکیه به قهرمانی رسیده بود، در بازی افتتاحیه فصل 2024-2025 میزبان هاتای‌اسپور بود. در نیمه اول این بازی که در ورزشگاه رامس پارک برگزار شد، گالاتاسرای بازی را کنترل کرده و موقعیت‌هایی ایجاد کرد، اما نتوانست از این موقعیت‌ها بهره‌برداری کند.نیمه اول با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

تیم هاتای‌اسپور در دقیقه 52 با گل ژوئلسون فرناندز 1-0 پیش افتاد. گالاتاسرای برای مدت طولانی به دنبال تساوی بود و در نهایت در دقیقه 80 با گل پنالتی ایکاردی بازی را به تساوی کشاند. گالا با افزایش فشار خود، در دقیقه 90 با گل میچی باتشوایی، بازی را 2-1 به نفع خود به پایان رساند. با این نتیجه، گالاتاسرای  با 3 امتیاز فصل را آغاز کرد.

طلسم شکست ناپذیری در هفته اول

گالاتاسرای در 12 بازی افتتاحیه متوالی که در خانه برگزار کرده، به پیروزی دست یافته است.

ایکاردی فصل را با گل شروع کرد

مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی در اولین بازی فصل نیز موفق به گلزنی شد. در دقیقه 80 بازی مقابل هاتای‌اسپور با زدن ضربه پنالتی، نتیجه را به تساوی 1-1 رساند.

یاغی جدید ترکیه

میشی باتشوایی، بازیکن جدید گالاتاسرای، به عنوان اولین بازیکن خارجی در تاریخ لیگ ترکیه شناخته شد که برای هر سه تیم بزرگ استانبول "گالا،فنر،بشیکتاش"بازی کرده است.

اولین بازی گران ترین بازیکن تاریخ باشگاه

گابریل سارا،هافبک برزیلی که با مبلغ 18 میلیون یورو از تیم نورویچ سیتی به گالاتاسرای پیوسته و رکورد نقل و انتقالات باشگاه را شکسته است، در دقیقه 57 بازی مقابل هاتای‌اسپور وارد زمین شد.

جیمی جامپ در دقایق آخر

در لحظه‌ای که بازی متوقف شده بود، یکی از هواداران از سکو به داخل زمین پرید و با دویدن به سمت موسلرا، او را در آغوش گرفت. این هوادار سپس با موسلرا عکس گرفت و از زمین خارج شد.

کد خبر 2246


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید