قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/19 21:21 | کد خبر : 2244
به بهانه یک هفته تا آغاز لیگ برتر

شماره هفت کلاسیک تراکتور؛ جنتلمن چند کاره

به بهانه هفت روز مانده تا لیگ برتر یادی کنیم از کاپیتان جنتلمن ،پرحاشیه، آرام،متعصب و پرابهام تراکتور.

مسعود شجاعی,تراکتور,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تنها هفت روز تا شروع لیگ برتر زمان باقی مانده است. به همین بهانه می خواهیم در مورد یک شماره هفت خاص صحبت کنیم.

مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی و تراکتور که سابقه قهرمانی حذفی با تراکتور را نیز در کارنامه دارد سوژه ماست.

سخن از اتحاد در بدو ورود

مسعود شجاعی بعد از سال ها حضور در خارج از کشور با تصمیمی غیرمنتظره تراکتوری شد؛ او در اولین مصاحبه خود در بدو ورود به تبریز از اتحاد و ارتباط خوب هواداران و بازیکنان گفت. وی در این باره گفت:" اگر روزی بین خودتان (هواداران) تفرقه افتاد. اگر بین بازیکنان و هواداران فاصله افتاد. جمع کردن این بحران خیلی سخت است و کار از کار میگذرد."

نقش مهم در بحران ها و سختی ها

در دوران حضور سه ساله شجاعی در تراکتور این تیم با اتفاقات و بحران های مختلفی روبه رو بود. مسعود شجاعی در کاهش بحران و رفع مشکلات نقش پررنگی داشت و همیشه سیبل اول رسانه ها برای ایجاد حاشیه برای تراکتور بود.

قهرمانی حذفی

تیم تراکتور در دومین فصل مالکیت خصوصی توانست دومین جام حذفی  تاریخ باشگاه را کسب کند. با توجه به اتفاقات و حواشی آن فصل نقش شجاعی در مدیریت بحران ها مشخص بود. و در روز فینال نیز شجاعی با سخنانش انگیزه زیادی به بازیکنان میداد.

از سرمربیگری تا جدایی عجیب

در طول حضور سه فصل شجاعی فصل آخر حضور او پرحاشیه ترین و پراتفاق ترین فصل بود. فصلی که در آن تراکتور وارد بحران بزرگی شد. شجاعی برای مدیریت بحران مجبورا سرمربی موقت تیم نیز شد. ولی بنابر اتفاقات از مربیگری کناره‌گیری کرد. بعد از حضور مربی جدید و درگیری با مدیران باشگاه و سرمربی تیم در مبهم ترین شکل از تیم کنارگذاشته شد.

کد خبر 2244


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید