قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/19 19:30 | کد خبر : 2241
درخواست عاجزانه پورحمیدی از زنوزی؛

فقط یک فصل قرضی برم و برگردم

پورحمیدی از مسئولین باشگاه تراکتور عاجزانه درخواست کرد که به او اجازه جدایی بدهند.

حسین پورحمیدی,تراکتور,محمدرضا زنوزی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، پس از حضور علیرضا بیرانوند در تراکتور، حسین پورحمیدی که فصل گذشته با ثبت ۱۸ کلین‌شیت، موفق به تصاحب دستکش طلایی لیگ‌برتر شده بود؛ در تمرینات تراکتوری‌ها حاضر نشد. او تا به امروز حتی یک جلسه تمرینی هم انجام نداده است.

پورحمیدی که همواره مورد حمایت مسئولین باشگاه تراکتور قرار داشت؛ برای فصل آتی شرایطی کاملاً مبهم دارد و مشخص نیست تکلیف او چگونه خواهد بود.

او لحظاتی پیش در گفت‌وگویی از مسئولین باشگاه تراکتور عاجزانه درخواست کرد که حداقل با جدایی قرضی او برای یک فصل موافقت کنند.

اظهارات پورحمیدی را در ادامه می‌خوانید:

من وضعیت مناسبی ندارم و کاملا بلاتکلیف هستم. باشگاه تراکتور در فصل نقل و انتقالات علیرضا بیرانوند را جذب کرده که اتفاقا از دوستان خوب من است. هیچ مشکلی با این مسئله ندارم و به تصمیم باشگاه احترام می‌گذارم، اما از آنها انتظار دارم شرایط من را هم درک کنند.

مگر خواسته من غیرمعقول است؟

من یکی از گلرهای تیم ملی هستم و حالا که باشگاه بیرانوند را جذب کرده، می‌خواهم از تراکتور جدا شوم؛ آیا این خواسته غیرمعقولی است؟ می‌دانم با تراکتور قرارداد دارم ولی من هم باید به فکر آینده فوتبالی‌ام باشم. در این مدت مذاکرات زیادی با باشگاه کرده‌ام که اجازه بدهند در یک تیم دیگر بازی کنم ولی آنها موافقت نمی‌کنند.

من یک فصل کاملا خوب، آرام و بی‌حاشیه را در تراکتور پشت سر گذاشتم و سعی کردم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم ولی حالا که باشگاه بیرانوند را جذب کرده، می‌خواهم حداقل یک فصل در تیمی دیگر بازی کنم تا بازی‌ها را از دست ندهم.

من نمی‌گویم می‌خواهم از تراکتور بروم و برنگردم ولی فقط این را می‌خواهم که یک فصل بازی کنم تا از شرایط بازی‌ها دور نباشم. این یک واقعیت است که با حضور بیرانوند در تراکتور قرار نیست من بازی کنم.

درخواست از زنوزی

تاکید می‌کنم هیچ مشکلی با این مسئله و تصمیم باشگاه ندارم، ولی از آقای زنوزی و همکارانش خواهش عاجزانه دارم اجازه بدهند من یک فصل در یک تیم دیگر بازی کنم. الان فقط چند تیم هستند که به دنبال گلر هستند و فرصت‌های خیلی خوبی را از دست داده‌ام، اما تنها خواسته من این است که اجازه بدهند یک سال به تیم دیگری رفته، در شرایط بازی بمانم و اگر صلاح دیدند دوباره به تراکتور برگردم.

کد خبر 2241


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید