قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/17 17:30 | کد خبر : 2217
به بهانه 9 روز تا شروع فصل جدید لیگ برتر

عجیب‌ترین شماره پیراهن تراکتور؛ مهم و کم خاطره!

به بهانه 9 روز تا شروع لیگ برتر فوتبال می خواهیم در مورد شماره ای بسیار مهم صحبت کنیم که در تراکتور جایگاه متفاوتی نسبت به همه تیم های دیگر دارد.

تراکتور,رضا اسدی ,جواد کاظمیان,پیمان بابایی,رضا شکاری,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، شمارش معکوس آغاز لیگ برتر در اعداد تک رقمی در حال سپری شدن است. در فاصله 9 روز تا شروع رقابت ها در مورد عددی صحبت می کنیم که برخلاف همه تیم ها در تراکتور جایگاه متفاوتی دارد! پیراهن شماره ۹ تراکتور در شرایط عجیبی قرار دارد. آمار ضعیف اکثر بازیکنان ۹ پوش و خداحافظی تلخ اکثر آنان همانند از این شماره، یک شماره کم خاطره برای تی تی ها ساخته است.

فرهاد خیر خواه در سال ۸۸ یک فصل در تراکتور بود و در ۳۰ بازی ۱۰ گل به ثمر رساند. شاید او موفق ترین 9 پوش تی تی ها باشد!

علی علیزاده  در فصل ۸۹_۹۰ در مجموع ۳۰ بازی ۹ گل زد. وی نیم فصل اول بسیار خوش درخشید ولی در نیم فصل دوم دچار افت فاحش شد.

جواد کاظمیان در فصل ۹۱_۹۲ در تراکتور حضور داشت. در ۴۸ بازی ۶ گل نیز به ثمر رساند.

مهدی مهدی پور در نیم فصل دوم فصل ۹۶_ ۹۷ به ترکتور پیوست. وی در یک و نیم فصل حضورش در ۴۸ بازی ۳ گل به ثمر رساند.

رضا اسدی در دو مقطع ۹۸_۹۹ و ۱۴۰۱_۱۴۰۲ در تراکتور حضور داشت. وی در دو مقطع جمعا ۵۴ بازی و ۱۶ گل به ثمر رساند. نحوه جدایی او باعث شد تا همه عملکردهای خوبش زیر سوال برود.

رضا شکاری در فصل ۹۹_ ۱۴۰۰ شماره نه را میپوشید. ا نیز در ۱۵ بازی بدون گل کارش را تمام کرد.

پیمان بابایی در نیم فصل ۱۴۰۰_۱۴۰۱ به تراکتور پیوست. و در یک و نیم فصل حضورش ۷ گل به ثمر رساند. پیمان و جدایی اش تراکتور نیز شرایطی را رقم زدند که مشابه رضا اسدی بود.

امیر حسین حسین زاده در فصل ۱۰۲_۱۴۰۳ به تراکتور پیوست. وی در یک فصل پوشیدن شماره ۹ از ۲۷ بازی ۳ گل به ثمر رساند.

در فصل جدید شماره نه تراکتور را مهدی ترابی خواهد پوشید. مهدی ترابی که رابطه وی با باشگاه و هواداران تراکتور پرتنش و پرحاشیه بوده با یک چالش مهم روبرو است.باید دید او این شرایط را به نفع خود و شماره پیراهنش تغییر می دهد یا آش همان آش و کاسه همان کاسه خواهد بود!

کد خبر 2217


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید