قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/17 10:30 | کد خبر : 2212
ترکی بلد نیستم و نمی فهمم چه می گویند!

تلاش مورینیو برای توجیه شکست تلخ فنر

مورینیو بعد از شکست تیمش در دیدار حساس مقابل لیل و کمرنگ شدن شانس صعود به لیگ قهرمانان، واکنش جالبی به انتقادات داشت.

فنرباغچه,ژوزه مورینیو,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تیم فوتبال فنرباغچه در یکی از بازی های برگشت مرحله سوم پلی آف چمپیونز لیگ ۲۰۲۴_۲۰۲۵ دیروز در شهر لیل مهمان تیم لاسک لیل بود. لاجوردی ها در یک بازی سنگین با نتیجه ۳_ یک شکست خوردند تا در آستانه ناکامی از صعود به دور نهایی قرار بگیرند.

مورینیو برای کاهش فشار بازی از روی تیمش در کنفرانس پیش از بازی از عدم ضرورت حضور در لیگ قهرمانان سخن گفته بود: "من معتقدم قهرمانی لیگ اروپا ممکن تر است. و صعود به لیگ قهرمانان معجزه است و من به معجزه اعتقاد ندارم. 

او همچنین در جواب انتقادات رسانه ها نیز گفت:" من ترکی بلد نیستم و متوجه نمی شوم چه مطالبی بیان می شود. بنابراین با وجود ناراحتی از عدم توان برای فهمیدن زبان ترکی، از نفهمیدن زبان ترکی(انتقادات) خوشحالم."

همچنین مورینیو در کنفرانس پس از بازی گفت:

"شما هرگز نمی دانید بازی چگونه خواهد بود. من فکر می کنم نتیجه در بازی برگشت متفاوت خواهد بود. من فکر نمی کنم لیل در ورزشگاه ما دفاع کند، این برخلاف طبیعت آنها است. ما همان بازی را در خانه نشان خواهیم داد که خودمان را داریم."

دیدار برگشت سه شنبه هفته آینده در استانبول و استادیوم خانگی فنر برگزار خواهد شد. برنده این دیدار در مرحله بعد به مصاف برنده اسلاویا براگ _ یونیون بلژیک خواهد رفت. و تیم بازنده در مرحله پلی آف لیگ اروپا به مصاف برنده دو تیم کلاکسویک _ بوراتس خواهند رفت.

کد خبر 2212


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید