قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/16 14:30 | کد خبر : 2206
سرپرست مدیرعاملی موقت رفتنی است

زنوزی در تکاپوی عملی کردن وعده اصلی

انتخاب مدیرعامل بومی برای تراکتور وعده اصلی زنوزی به مدیران استانی بود که تا این لحظه محقق نشده است.

تراکتور,محمدرضا زنوزی,سعید مظفری‌زاده,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، با توجه به اعتراضات هواداران تراکتور و مسئولین عالی رتبه استان که تاکید بر استفاده از افراد بومی در رأس بدنه مدیریت باشگاه تراکتور داشتند، محمدرضا زنوزی برای فصل جدید لیگ برتر وعده انتصاب مدیرعامل بومی را داده است؛ اتفاقی که هنوز محقق نشده است

بعد از ترک صندلی مدیریت تراکتور توسط هوشنگ نصیرزاده، سعید مظفری زاده موقتا کارهای مدیریتی را پیش می برد اما طبق اخبار دریافتی از منابع نزدیک به باشگاه او تا پیش از شروع لیگ و نهایتا تا چند هفته ابتدایی این وظیفه را عهده دار خواهد بود.

پروژه استفاده از مدیران بومی در باشگاه تراکتور از هفته پیش کلید خورده است. پس از انتخاب یونس باهنر به عنوان مدیر جدید تراکتور مشخص شد که سعید مظفری‌زاده برای فصل جدید سمتی در این باشگاه نخواهد داشت.

در این راستا محمدرضا زنوزی،مالک باشگاه در حال رایزنی و تصمیم گیری نهایی برای انتخاب مدیرعامل جدید تیم است.در این خصوص، طبق اعلام همان منابع خبری که از قبل از جدایی نصیرزاده خبر داده بودند، مقرر شده قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر،مدیرعامل جدید معرفی شود.در این خصوص شانس افراد داخل مجموعه باشگاه برای مدیرعاملی تراکتور همچنان بیشتر از گزینه های خارج از باشگاه است.

کد خبر 2206


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید