قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/16 13:12 | کد خبر : 2205
اتفاق عجیب در تمرین مس سونگون

دیپورت بازیکن سفارشی توسط نصرتی

روز گذشته در تمرین تیم فوتبال مس سونگون اتفاقی رخ داد که تایید کننده یکسری ابهامات در خصوص این تیم بود که چندی پیش در شبکه ورزش مطرح شده بود.

مس سونگون,محمد نصرتی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تیم فوتبال مس سونگون با روی کار آمدن محمد نصرتی به عنوان سرمربی تمرینات خود را آغاز کرده‌اند. در تمرین روز گذشته این تیم اتفاق جالبی رقم خورد که بسیار قابل تامل بود. محمد نصرتی، سرمربی تیم، به بازیکنی که به سفارش مدیریت باشگاه در تمرینات حضور یافته بود، اجازه تمرین نداد.

بلافاصله پس از دیپورت این بازیکن سفارشی توسط سرمربی تیم، از طرف مدیریت به نصرتی اعلام شد او بایستی در تیم حضور داشته باشد، اما این خواسته با جواب رد و قاطع نصرتی روبه‌رو شد.

این بازیکن فصل گذشته نیز بدون این که در یک بازی در ترکیب و لیست تیم حضور داشته باشد با مس سونگون قرارداد داشت.

تمامی این اتفاقات شبه برانگیز پیرامون باشگاه مس،به نوعی به افشاسازی مجری برنامه لیگ یک شبکه ورزش دامن می‌زند.در این برنامه هم به یکسری مسائل‌ پشت پرده تیم مس از قبیل انعقاد قرارداد با چند بازیکن سفارشی و عدم حضور آنها در ترکیب تیم اشاره شده بود.

چنانچه در مطالب قبلی هم اشاره کرده بودیم،عدم خرید بازیکنان جدید و دیر وارد شدن به نقل‌و‌انتقالات توسط مدیران باشگاه سبب ایجاد بستر مناسب برای وارد کردن چنین بازیکنانی به تیم می شود؛ اتفاقی که در نهایت به بسته شدن تیمی فانوس به دست برای لیگ یک خواهد انجامید

کد خبر 2205


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید