قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/15 19:01 | کد خبر : 2200
یازده روز تا شروع لیگ برتر...

محبوب‌ترین یازده تراکتور؛ اف 14!

به بهانه 11 روز تا شروع لیگ برتر، یادی می کنیم از محبوب ترین شماره یازده تراکتور که او را با لقب اف 14 به یاد می آوریم.

محمد ابراهیمی,تراکتور,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش ورزش آذربایجان، در فاصله یازده روز مانده به لیگ برتر یادی کنیم از محمد ابراهیمی وینگر محبوب ، متعصب و بی حاشیه تراکتوری ها که شماره 11 سرخ پوشان آذربایجان را به تن می کرد و به ممد اف 14 معروف بود...

محمد ابراهیمی مهاجم کازرونی و ریزنقش تراکتور در سال ۱۳۸۸ به تراکتور پیوست. با وجود پیشنهادات بهتر از سایر تیم ها او در تراکتور ماند و محبوبیتش به حدی رسید که هنوز هم جای ویژه ای در دل تی تی ها دارد.

داستان وایرال گلزنی به تراکتور

محمد ابراهیمی در مقطع حضور خود در گسترش فولاد یک گل به تراکتور زد و بجای شادی گل از اندوه و ناراحتی به سر خود ضربه می زد و اشک میریخت این یکی از صحنه های ماندگار ابراهیمی بود که در رسانه ها نیز وایرال شد.

رابطه با هواداران سرخابی

کل کل ابراهیمی با هواداران سرخابی همیشه سوژه رسانه ها بود. در یکی از معروف ترین صحنه ها هواداران استقلال به سمت ابراهیمی که قصد داشت کرنر بزند پرتقال پرتاب کردند. همین توپ بعد از سانتر به گل تبدیل شد و زمینه ساز کامبک تراکتورشد تا ابراهیمی بعد از بازی با انتشار پستی با عکس پرتقال کری سنگینی برای هواداران استقلال خواند.

رقص آذری

از دیگر صحنه های جذاب در زمان ۴ تایی شدن تیم پرسپولیس زننده گل سوم تراکتور ابراهیمی بود که در شادی گل همراه فلاویو لوپز بازیکن خارجی تی تی ها اقدام به رقص آذری کردند.

آمار ابراهیمی

محمد ابراهیمی در هشت فصل حضور در تراکتور ۱۹۸ بازی انجام داد و توانست ۲۹ گل به ثمر رساند.

کد خبر 2200


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید