قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/15 14:15 | کد خبر : 2196

والیبال در این شهر فراتر از یک ورزش است و همه سال توسط مسئولین وعده و وعید قهرمانی سرداده می‌شود اما به وقت عمل....

شهرداری ارومیه,بردیا سعادت,میثم صالحی,عبدالرضا علیزاده,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، والیبال در ارومیه تبدیل به یک نماد و فرهنگ شده است.این عشق و علاقه وافر مردمان این شهر به والیبال،آنها را از سایر شهرها متمایز کرده است.هواداران شهرداری ارومیه،والیبال را به عنوان تماشاگر و تفریح نگاه نمی‌کنند بلکه با این تیم زندگی می‌کنند. زمانی که تیم محبوب آنها بازی های خود را می‌برد لبخند و خوش رویی را می‌توان به مدت یک هفته در چهره و صورت این عاشقان متوجه شد و البته برعکس آن... اما از زمان شروع لیگ برتر والیبال ایران به صورت حرفه‌ای،در میان تعجب همگان، هیچ تیمی از ارومیه جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر نبرده است،این در حالی است که ارومیه همیشه پای ثابت حضور در لیگ برتر است.

از شهری صحبت می کنیم که از دیرباز با معرفی چندین بازیکن به تیم ملی و حتی لیگ های مطرح دنیا،به پایتخت والیبال آسیا معروف گشته است،حتی موقع برگزاری بازی های شهرداری در سالن خانگی غدیر ارومیه،جای سوزن انداختن هم پیدا نمی‌شود. با این وجود،تیم هایی در لیگ برتر والیبال ایران قهرمان شده‌اند شاکله اصلی و قهرمانی این تیم ها را بازیکنان ارومیه‌ای تشکیل می‌دهند.به عبارت دیگر والیبال ارومیه همانند سوزنی می‌ماند که دیگران را خوش چهره می‌کند و خودش لخت می‌گردد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه مدل ۱۴۰۳ هفته گذشته با حضور شهردار ارومیه در سالن غدیر این شهر رونمایی شد.تیمی که قرار بود طبق وعده مسئولین شورا و شهرداری ارومیه با جذب بازیکنان ملی‌پوش،مدعی اصلی قهرمانی شود.اما همانند سال های قبل تمام این وعده ها در حد شعار بودند،تا جایی که حتی طبق گفته های عبدالرضا علیزاده،سرمربی شهرداری ارومیه،بازیکنان تازه خریداری شده با چاشنی مرام و معرفت و دریافتی کم تر از پیشنهاد سایر تیم های لیگ برتری و به خاطر جو و هیجان هواداران این تیم،پیراهن شهرداری ارومیه را برای فصل جدید برتن می‌کنند.

با بودجه‌ای که شورا و شهرداری ارومیه برای فصل جدید به تصویب رساندند حتی این تیم عاجز از جذب لیست ثانویه خود بود؛ احد رضایی،قطر پاسور ارومیه‌ای و فصل گذشته شهداب یزد،اصلی ترین گزینه کادرفنی شهرداری برای تقویت نقاط ضعف تیم است که به خاطر بودجه محدود تا بدین لحظه‌ نتوانسته اند با این بازیکن به توافق برسند.در این راستا حتی بازیکنان تاپ و ملی پوش ارومیه‌ای همانند:بردیا سعادت،میثم صالحی،محمدرضا حضرت پور و...حاضر بودند با رقمی ناچیز برای تیم شهرشان بازی کنند آما بودجه‌ی پیشنهادی شهرداری در حدی نبود که حتی رقم بسیار پایین این بازیکنان ملی‌پوش را که در تیم های دیگر چندین برابر حقوق دریافت می‌کنند را برآورده کنند.

کد خبر 2196


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید