قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/15 13:01 | کد خبر : 2195
روزهای رویایی در انتظار ملی‌پوش ترک

آنچلوتی: فصل بزرگی در انتظار گولر است

کارلو آنچلوتی، تاکید کرد که آردا گولر نسبت به فصل گذشته در وضعیت بهتری قرار دارد و فرصت‌های بیشتری برای بازی خواهد داشت.

آردا گولر,رئال مادرید,

به گزارش ورزش آذربایجان، رئال مادرید اردوی آماده‌سازی پیش فصل خود را در ایالات متحده ادامه می‌دهد. این تیم روز گذشته در ورزشگاه مت‌لایف نیوجرسی با رقیب دیرینه‌اش بارسلونا دیدار کرد. در این دیدار، آردا گولر، ستاره جوان ترکیه‌ای، در ترکیب اصلی کهکشانی ها حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد.

ستاره ملی‌پوش ترکیه با نمایش خود تحسین همگان را برانگیخت. در مسابقه‌ای که بارسلونا 2-1 پیروز شد، پاس گل رئال مادرید توسط آردا گولر داده شد. او حتی دروازه بارسا را هم باز کرد اما آفساید میلی متری، گلش را مردود کرد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس از بازی در کنفرانس خبری، به تمجید از ستاره ترکیه ای تیمش پرداخت. سرمربی ایتالیایی گفت:

"آردا گولر در وضعیت بسیار خوبی به کمپ آمد. به نظر من او در دوره تعطیلات بسیار خوب تمرین کرده است، زیرا از نظر فیزیکی نسبت به فصل گذشته وضعیت بهتری دارد. او قوی‌تر، مقاوم‌تر است و همان کیفیت فوتبال را به نمایش می‌گذارد. فکر می‌کنم این فصل برای او فصل مهمی خواهد بود و نسبت به سال گذشته فرصت‌های بیشتری برای بازی خواهد داشت."

آردا گولر فصل گذشته که به رئال مادرید منتقل شد، در 10 بازی حضور یافت و 6 گل را به ثمر رساند.

کد خبر 2195


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید