قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/14 19:30 | کد خبر : 2189

تیم ریشه دار ماشین سازی تبریز رسماً منحل شده و تنها یک اتفاق این تیم را دوباره سرپا می‌کند.

ماشین سازی تبریز,محمدرضا زنوزی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، اخیراً خبری از تیم ریشه دار و قدیمی تبریز نیست. ماشین سازی رسماً نابود شده و با چرخ هایی پنچر به دره انحلال سقوط کرده است.

پیشکسوتان و هواداران این تیم اصیل مدت‌هاست از بی کفایتی مسئولین ورزشی آذربایجان‌شرقی می‌نالند اما اوضاع هیچ تغییری پیدا نکرده است.

پس از فرصت ۴ ماهه مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی در پاییز سال گذشته باز هم خبری از احیا ماشین سازی نبود. ستوده نژاد پس از آن دوباره اعلام کرد به زودی جلسه‌ای با موضوع تصمیم گیری درباره وضعیت بحرانی ماشین سازی برگزار خواهد کرد اما این اتفاق هم نیفتاد.

حالا یک مقام آگاه در اداره ورزش‌وجوانان استان اطلاعاتی در اختیار خبرنگار ما قرارداده که بر اساس آن این تیم برای رهایی از وضعیت کنونی تنها یک راه حل پیش پای خود دارد.

تنها یا یک فرد و یا یک ارگان که بلافاصله پس از عهده دار شدن مالکیت توانایی پرداخت بدهی های این باشگاه را داشته باشد می‌تواند این باشگاه را نجات دهد.

به نظر می‌رسد در غیر این صورت هیچ یک از مسئولان ورزشی آذربایجان‌شرقی یا نمی‌خواهند برای احیای این تیم ریشه دار کمر همت ببندند یا توانایی این کار را ندارند؛ چرا که در این مدت فرصت کافی را در اختیار داشته‌اند.

کد خبر 2189


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید