قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/14 17:30 | کد خبر : 2188
هیچ‌کس آینده‌اش را نمی‌داند، حتی خودش...

بلاتکلیف‌ترین ستاره لیگ با لوگوی تراکتور

بلاتکلیف ترین بازیکن لیگ لوگوی تراکتور را روی سینه دارد.

علیرضا بیرانوند ,تراکتور,حسین پورحمیدی,

به گزارش ورزش آذربایجان، علیرضا بیرانوند در بازی دوستانه روز گذشته شماره یک تراکتور را به تن کرد تا رسما خود را به عنوان دروازه بان اول سرخ پوشان در فصل جدید معرفی کند؛ این در حالی است که صاحب فصل قبل این شماره هنوز در وضعیت بلاتکلیفی قرار دارد.

بعد از جذب بیرانوند، حضور پورحمیدی در تراکتور در هاله ای از ابهام قرار گرفت. او که خود را در حد و اندازه های گلر دوم و ذخیره بیرانوند نمی دید، درخواست جدایی اش را به باشگاه ارائه کرد؛ درخواستی که تا این لحظه با مخالفت روبرو بوده است.

پورحمیدی با وجود مخالفت با خروجش، در هفته نخست تمرینات تیم (که در تبریز برگزار شد) غایب بود و همراه با سرخ پوشان راهی ترکیه نشد. سعید مظفری زاده در صحبت های چند روز پیش خود دلیل غیبت پورحمیدی در ترکیه را مشکل خروجی وی عنوان و تاکید کرد که حسین در بازگشت تیم به تبریز به جمع سرخ پوشان برخواهد گشت.

با این وجود طبق جدیدترین اطلاعات دریافتی از منابع نزدیک به باشگاه پورحمیدی همچنان روی تصمیم قبلش اش استوار است و حداقل در فصل جاری – با توجه به قرارداد یک ساله بیرو با تراکتور – قصد بازی در تیم دیگری را دارد. البته مشکل جدی پورحمیدی این است که او هنوز موفق به مذاکره موفق با باشگاهی که ایده آلش باشد نشده است.

حداقل پوئنی که تراکتور به پورحمیدی ارائه می کند، اجازه خروج یک ساله اوست که این موضوع هم منوط به پیدا کردن همان تیم ایده آلی است که هنوز این دروازه بان موفق به انجامش نشده است. در این شرایط باید لقب بلاتکلیف ترین ستاره  لیگ را به این بازیکن بدهیم.

کد خبر 2188


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید