قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/14 10:51 | کد خبر : 2181
گاهی قدری بالایید که ممکن است به هوای آنجا عادت کنید

بروگ بعد از تحقیر تیمش: وعده به‌جای بهانه!

اوکان بروک در مورد شکست سنگین گالاتاسرای در مقابل رقیب خود اظهاراتی را بیان کرد .

گالاتاسرای,بشیکتاش,سوپر کاپ ترکیه,اوکان بروک,

به گزارش ورزش آذربایجان،در دیدار جام سوپر کاپ، گالاتاسرای مقابل بشیکتاش شکست سنگین ۵-۰ را تجربه کرد. سرمربی گالاتاسرای، اوکان بوروک، این شکست را  اینگونه تحلیل کرد:

شکست سنگین...

انتظار چنین شکستی را نداشتیم. به حریفمان تبریک می‌گویم. آنها قابل احترام بودند. از لحاظ بازی، در دقیقه اول با یک خطای آشکار عقب افتادیم. در نیمه اول دو گل شماره‌گذاری نشده داشتیم. بعد از 2-0، افت روحی شدیدی داشتیم.

مسئول باخت منم

بهره‌وری ما در سطح نرمالی نبود. مسئول من هستم. در پایان بازی برای بازیکنانم سخنرانی کردم. این شکست در آغاز فصل برای ما یک درس بود. در برخی بخش‌های بازی، می‌توانستیم کارهای خوبی انجام دهیم. استادیوم شرایط بدی داشت اما برای ما بهانه نیست. امروز یک درس برای ما بود تا بیدار شویم. بعضی اوقات وقتی بسیار بالا می‌رید، ممکن است به هوای آنجا عادت کنید.

وعده های جذاب به جای بهانه

بسیاری از بهانه‌ها وجود دارد اما برای یک شکست سنگین می‌توان بهانه پیدا نکنم. ما به پا خواهیم خاست و به سری پیروزی‌هایمان بازگشت خواهیم داد. ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم. ما گالاتاسرایی را که آنها به آن عادت دارند، به نمایش خواهیم گذاشت. این شکست به عنوان انگیزه به ما بازخواهد گشت.

کد خبر 2181


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید