قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/14 10:24 | کد خبر : 2180
چند روز از این برد لذت خواهیم برد

اظهارات ون برونکهورست در شب تاریخی بشیکتاش

پس از پیروزی بزرگ در فینال سوپرکاپ، ون برونکهورست، سرمربی تیم بشیکتاش، تاکید کرد که به شاگردانش افتخار می کند.


به گزارش ورزش آذربایجان ، بشیکتاش در سوپرجام فوتبال ترکیه رقیب سنتی خود، گالاتاسرای را با نتیجه ۵-۰ شکست داد و جام را به موزه خود برد. صحبت های جیووانی فن برونکهورست، سرمربی قارتال ها، را بعد از این برد بزرگ بخوانید:

چند روز از این برد لذت خواهیم برد

قبل از بازی هم احساس خوبی داشتم. به تیمم افتخار می‌کنم. بازی فینالی بود و همه می‌خواهند فینال‌ها را ببرند. امروز برنده ما بودیم. خاطرات زیبایی برای بشیکتاش به‌جا گذاشتیم. چند روز از این پیروزی لذت خواهیم برد. می‌خواهیم لیگ را هم خیلی خوب شروع کنیم. پس از چند روز لذت بردن از این پیروزی، برای بازی لیگ آماده خواهیم شد.

دلیل این برد پرگل ...

همه چیز با کار سخت شروع می‌شود. همه بازیکنان ما خیلی کار کردند. همه بخشی از سیستم شدند. خیلی کار کردیم. در نیمه اول هر دو تیم نهایت تلاش خود را کردند. ما همه چیزمان را دادیم. در دقایق پایانی بازی گل‌های بیشتری زدیم. این گل‌ها پیروزی ما را مستحکم کردند.

ثبت در تاریخ...

این روز برای من در دوران حرفه‌ای‌ام بسیار خاص خواهد بود. نتیجه ۵-۰ همیشه اتفاق نمی‌افتد. این شب برای من بسیار خاص است. نمی‌توانستم بیشتر از این افتخار کنم. از این پیروزی لذت خواهیم برد اما از روز سه‌شنبه برای بازی با سامسون‌اسپور آماده خواهیم شد.

کد خبر 2180


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید