قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/13 19:24 | کد خبر : 2173

بحث ورود زنان به ورزشگاه‌ها دوباره به سوژه داغ محافل فوتبالی تبدیل شده است.


به گزارش "ورزش آذربایجان"، تنها ۱۲ روز تا آغاز لیگ بیست‌وچهارم زمان باقی است و طبق دستورات جدید فدراسیون فوتبال ورزشگاه هر تیم لیگ‌برتری باید مورد تائید ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها قرار بگیرد.

در این میان این ستاد ۱۵ مورد از ورزشگاه یادگارامام (ره) را در سیاهه ایرادات قرار داده و مسئولین این ورزشگاه درحال برطرف کردن این نواقص هستند.

نکته حائز اهمیت و البته بحث داغی که فصل پیش هم حسابی سر و صدا به پا کرد ورود زنان تماشاگر به ورزشگاه هاست.

موردی که تی‌تی‌ها در لیگ‌برتر فقط یک بار آن هم مقابل ذوب آهن آن را تجربه کردند.

اما آیا ورزشگاه خانگی تراکتور قادر به میزبانی از زنان تماشاگر در فصل جدید خواهد بود؟

ناصر هوشیار، مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام در این باره چنین می‌گوید:

"کار هایش انجام می‌شود اما نکته مهم جاده دسترسی به جایگاه بانوان است که توسط استانداری و شهرداری درحال تکمیل است. انشالله که حل می‌شود. می‌توانیم از بانوان میزبانی کنیم."

حبیب ستوده‌نژاد، مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی هم در این باره گفت:

"بخشی از ایرادات این حوزه در ورزشگاه یادگارامام (ره) درحال برطرف شدن است اما رسیدگی به برخی از نواقصات همانند جاده احداث شده توسط شهرداری بر عهده ما نیست."

با استناد به اظهارات دو مسئول مربوطه می‌توان دریافت که احتمالاً ورود زنان تراکتوری در هفته های ابتدایی لیگ امکان پذیر نباشد اما در ادامه فصل احتمالا شاهد این اتفاق باشیم.

بحث اتصال گیت ها و سیستم بلیط فروشی جایگاه بانوان به ثبت و احوال آذربایجان‌شرقی دیگر نکته حائز اهمیت در تسریع و تسهیل ورود زنان به ورزشگاه است که باید دید در ادامه این امر در ورزشگاه یادگارامام محقق خواهد شد یا نه.

کد خبر 2173


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید