قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/13 14:30 | کد خبر : 2169
به بهانه 13 روز تا شروع فصل جدید لیگ برتر

معروف‌ترین، منفورترین و محبوب‌ترین 13 تراکتور!

به بهانه 13 روز تا شروع لیگ برتر، مروری بر یک بازیکن یاغی،محبوب ،خشن،دل نازک و خارجی تراکتور داریم.

کرار جاسم,تراکتور,لیگ برتر فوتبال ایران,استقلال,

به گزارش "ورزش آذربایجان"،سیزده روز فاصله تا شروع لیگ برتر باقی مانده است. به همین بهانه نگاهی به یکی از سیزده های مهم تاریخ تراکتور داشته باشیم.

کرار جاسم محمد المحمودی ملقب به جاسم کرار شماره ۱۳ سرکش تراکتور بازیکن محبوب،منفور، متعصب،مارکوپولو و یاغی که کلیه القاب در در لیگ برتر ایران تجربه کرد.

علاقه به امام علی در انتخاب شماره پیراهن.

کرار عدد سیزده را از روی عشق و علاقه اش به حضرت علی(ع)  انتخاب کرده بود. سیزده رجب روز تولد امام علی(ع) شماره پیراهن وی در کلیه تیم ها بود.

گل های ماندگار

او در اولین بازی تراکتور در سال ۸۸ در حضور ده دقیقه ای با دو شوت، کامبک ماندگار مقابل راه آهن را پایه سازی کرد. در این بازی تا دقیقه هشتاد تراکتور یک_ صفر عقب بود و بعد از حضور کرار در اواخر بازی ورق بازی با بریس او برگشت.

یکی از دیگر گل های ماندگار کرار برای تراکتور در بازی برگشت استقلال_تراکتور در دهمین دوره لیگ برتر بود. تراکتور با وجود عقب افتادن بازی را مساوی کرد و در دقایق پایانی کرار با ضربه ایستگاهی گل پیروزی تراکتور را به ثمر رساند.

ژن یاغیگری و مارکو پولویی

با وجود علاقه و محبت هواداران تراکتور این بازیکن بعد از دو فصل حضور در جمع تی تی ها  به استقلال رفت و بعد از تعویض چند باشگاه برای بار دوم به تراکتور آمد و نقش پررنگی در این تیم ایفا کرد. کرار در تیم های زیادی از عراق و ایران بازی کرده است. او در ۱۸ سال بازی  پیراهن ۱۱ باشگاه متفاوت را پوشیده است.

خشونت پر حاشیه

کرار در دوران بازی خود کارت های قرمز زیادی دریافت کرد و  سابقه درگیری با بازیکنان و درگیری در رختکن را نیز داشت. این خلق و خوی خشن او در افتش تاثیر زیادی داشت.

خداحافظی از فوتبال

کرار بعد از ۱۸ سال بازی و سابقه بازی برای تیم های ایرانی تراکتور،استقلال ،شاهین بوشهر،نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان در سال ۱۴۰۱ از فوتبال خداحافظی کرد. او در تراکتور در ۷۴ بازی ۱۳ گل و ۱۰ پس گل داده بود.

کد خبر 2169


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید