قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/13 13:01 | کد خبر : 2168
استارت چراغ خاموش فوتبال مس

استارت مس؛ بدون ستاره، بدون تصویر!

تیم فوتبال مس سونگون در حالی به عنوان تنها نماینده فوتبال استان تمرینات خود را شروع کرده که هیچ اطلاعی از جزئیات آماده سازی‌اش در دست نیست.

مس سونگون,لیگ دسته یک,محمد نصرتی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تیم فوتبال مس سونگون بدون هیچ سر و صدایی و با کوهی از ابهامات و گمانه زنی ها تمرینات خود را زیرنظر کادرفنی جدید استارت زد. این تیم طبق شنیده ها از منابع آگاه با تعداد محدودی بازیکن از دو روز پیش در زمین چمن لشگر عاشور کارش را آغاز کرده است.

مس سونگون برای فصل جدید با تغییرات مربی و مدیریتی روبرو شده است. باتوجه به مشکلات مالی که مدیران باشگاه نیز آن را بارها اعلام کرده اند شاهد جدایی ستاره های فصل قبل هستیم و از آن جایی که هیچ تصویری از تمرینات منتشر نشده، مشخص نیست محمد نصرتی دقیقا چه کسانی را تمرین می دهد.

پیرو اخبار قبلی که اعلام کرده بودیم تیم با حداقل بودجه ممکن و با ترکیبی از بازیکنان بومی روانه مسابقات می‌شود. با توجه به قرائن و شواهد اطراف باشگاه مس،این خبر صحت دارد.در این راستا پیج رسمی باشگاه مس سونگون با انتشار خبری مبنی بر استارت تمرینات تیم با حضور تعدادی از بازیکنان و آن هم بدون هیچگونه انتشار تصویری از بازیکنان،در آستانه‌ کمتر از یکماه تا شروع مسابقات لیگ یک، ابهامات و نگرانی ها را به اوج رسانده است.

همین امروز خبر رسید که فروزان دانا، محمد شاه محمدی و محمدرضا زینال خیری، بازیکنان فصل قبل مس با تیم های دیگر به توافق رسیده اند. طی روزها و هفته اخیر نیز چند بازیکن دیگر مس به تیم های دیگر پیوسته بودند. در چنین شرایطی باید دید مس دقیقا به چه بازیکنانی و با چه هدفی وارد لیگ یک خواهد شد؛ قطعا مدیران باشگاه باید نسبت به این موضوع واقف باشند که سهمیه لیگ یک فوتبال این باشگاه به سادگی به دست نیامده و قرار هم نیست به سادگی از دست برود.

کد خبر 2168


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید