قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/13 10:30 | کد خبر : 2165
آپدیت اسکواد تراکتور با جذب مهاجمان جدید

خرید بعدی تراکتور بعد از تومسیلاو؛ بازهم مهاجم

دغدغه اصلی هواداران تراکتور با جذب تومیسلاو تا حدودی مرتفع شد، حال نوبتی هم باشد نوبت جذب مهاجم داخلی است!

تراکتور,دراگان اسکوچیچ,تومیسلاو اشترکالی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، با وجود شروع طوفانی تراکتور در نقل‌و‌انتقالات تابستانی، بزرگترین دغدغه هواداران، خلأ مهاجم در اسکواد این تیم بود. با توجه به جدایی دسته جمعی مهاجمان فصل گذشته و منتفی شدن حضور مهندعلی، مهاجم دیپورتی عراقی، نگرانی هواداران در خصوص جذب مهاجم بیشتر و بیشتر شد. اما دیشب خبر حضور و جذب تومیسلاو اشترکالی ،مهاجم اهل کرواسی در تراکتور، تا حدودی نگرانی تی تی ها را مرتفع کرد.

پیش از این هم به حضور چندین گزینه مهاجم خارجی که در بین آنها نفرات کروات نیز حضور داشتند در لیست خرید تراکتور اشاره کردیم. در این خصوص طبق آخرین اخبار دریافتی از منابع نزدیک به باشگاه، تومیسلاو هم‌وطن  دراگان اسکوچیچ، گوی سبقت را از سایر گزینه های خارجی ربوده و مورد تایید این سرمربی کراوات قرار گرفته است. اگر اتفاقی خاصی روی ندهد قرارداد این مهاجم به زودی با تراکتور منعقد می‌شود.

پیرو اخبار قبلی در کنار جذب مهاجم خارجی، قرار است یک مهاجم ایرانی نیز به جمع شاگردان اسکوچیچ اضافه شود.در این راستا اسامی زیادی همچون پیمان بابایی مطرح بود،اما از گوشه و کنار باشگاه خبر می‌رسد که بحث بازگشت مهدی عبدی،مهاجم پرسپولیس که فصل گذشته به صورت قرضی در تراکتور بازی کرد بسیار جدی تر از شایعه است. این مهاجم با توجه به این که با مدیران سرخ‌پوشان تهرانی جهت بازگشت به این تیم به توافق نرسید، در پی انتخاب تیم جدید است و تراکتور محتمل ترین گزینه فعلی روی میزش به شمار می رود.

تراکتور از نظر کمی هم نیاز به تقویت در خط حمله دارد و دو خرید بعدی این تیم اگر به مهاجم اختصاص یابد، دراگان اسکوچیچ می تواند با داشتن سه مهاجم تخصصی وارد لیگ بیست و چهارم فوتبال ایران شود.

کد خبر 2165


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید