قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/11 19:15 | کد خبر : 2153
جام و لوگو باهم عوض شدند...

دو آپدیت فوق جذاب در سوپرلیگ ترکیه

لوگو و جام جدید سوپر لیگ ترکیه معرفی شد.

فدراسیون فوتبال ترکیه,فنرباغچه,گالاتاسرای,بشیکتاش,

به گزارش "ورزش آذربایجان", فدراسیون فوتبال ترکیه در وب‌سایت خود اعلام کرد: "لیگ برتر ترکیه، از فصل 2024-2025 با لوگوی جدید، جام جدید و شعار جدید با هواداران دیدار خواهد کرد."

در بیانیه‌ای که از اصطلاح "لوگوی جدید لیگ برتر نماد پیروزی و فوتبالی است که از دل و جان بازی می‌شود" استفاده شده، آمده است:

"قسمت بالایی لوگو بازوهای باز شده برای به اشتراک گذاشتن شادی با هواداران و قسمت پایینی آن نمایانگر مبارزه با تمام قلب تا آخرین ثانیه است. انتظار می‌رود تیم‌های لیگ برتر ترکیه، تمامی هواداران و شرکا تحت این لوگو با ارزش‌ها و هدف مشترک گردهم آیند و این بازی زیبا را در چارچوب بازی جوانمردانه زیباتر کنند."

در فرآیند طراحی لوگوی جدید علاوه بر همکاری با باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر، تجربیات یوفا و لیگ‌های برتر اروپا نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

در بیانیه‌ای که به هدف فوتبال ترکیه برای قرار گرفتن در بین لیگ‌های پیشرو اروپا اشاره شده، آمده است: "تنظیمات جدیدی برای مراسم پیش از بازی و نیز مناطق مصاحبه بعد از مسابقه صورت گرفته است."

در این بیانیه همچنین تغییر جام قهرمانی پایان فصل نیز ذکر شده است. گفته شده که برجسته‌ترین نقطه طراحی جدید، حک شدن نام تمامی تیم‌هایی است که در طول فصل برای کسب جام تلاش کرده‌اند. شعار جدید لیگ برتر ترکیه "به عشق فوتبال" خواهد بود.

کد خبر 2153


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید