قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/11 19:30 | کد خبر : 2151
این بار پای یک بازیکن خارجی در میان است

دوئل تراکتور-هوشنگ؛ قسمت nام!

به نظر می رسد باشگاه فولاد در مذاکره با گزینه مدنظر تراکتور گوی سبقت را ربوده است.

تراکتور,هوشنگ نصیرزاده,فولاد خوزستان,یحیی گل محمدی,بشار رسن,

به گزارش ورزش آذربایجان، از بشار رسن، هافبک عراقی سابق پرسپولیس، به عنوان یکی از گزینه های نقل و انتقالاتی جدی تراکتور یاد می شود. طرفین طی هفته های اخیر مذاکراتی نیز داشته اند اما در این بین ورود باشگاه فولاد به ماجرا کار را کمی پیچیده کرده است.

بعد از هایجک یحیی گل محمدی و چند گزینه مدنظر تراکتور حالا نوبت به بشار رسن رسیده تا تبریز را دور زده و سر از اهواز دربیاورد. این اتفاقات را بعد از جدایی هوشنگ نصیرزاده از جمع تراکتوری ها و نشستنش روی صندلی مدیریت فولاد شاهد بودیم.

نصیرزاده بعد از چند سال حضور در تبریز و فعالیت در باشگاههای تراکتور و ماشین سازی، در پایان فصل گذشته و بعد از اینکه به شدت از سوی هواداران تیم سرخ پوشان آذربایجان تحت فشار قرار گرفت، تبریز را ترک کرد و مدیرعاملی فولاد را به عهده گرفت.

جالب اینجاست که در دوران مدیریت نصیرزاده کار حضور یحیی گل محمدی در تراکتور گره خورده بود اما تنها چند هفته بعد از اینکه این مدیر راهی فولاد شد، یحیی را روی نیمکت فولاد دیدیم. باید دید موضوع بشار رسن نیز به این صورت خواهد شد یا تراکتور خواهد توانست پیش از فولاد کار را نهایی کند؟

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 2151


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید