قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/11 13:01 | کد خبر : 2149
با حداقل بودجه و یک احتمال نسبتا قوی...

استارت فوتبال مس؛ معامله برای بقا!

پس از کش و قوس های فراوان تیم فوتبال مس سونگون با انتخاب سرمربی جدید و یکسری تغییرات خاص کارش را آغاز کرد.

مس سونگون,لیگ دسته یک,محمد نصرتی,

به گزارش"ورزش آذربایجان، چند روز پیش نوشتیم که با توجه به شرایط حکمفرما بر باشگاه مس سونگون، یا امتیاز تیم فوتبال این باشگاه واگذار می‌شود یا اینکه این تیم با بودجه حداقلی پا به عرصه تیمداری می گذارد. مدیران مس در نهایت در فاصله یک ماه تا شروع لیگ یک با انتخاب گزینه دوم و معرفی محمد نصرتی به عنوان سرمربی تیم،با حداقل‌ بودجه و با ترکیبی از نفرات بومی در لیگ یک فوتبال شرکت خواهند کرد.

اما نکته شگرف پس از انتخاب نصرتی به عنوان سرمربی تیم مس،باز شدن برخی از نفرات تکراری و پیشکسوت بومی تراکتور به این باشگاه است؛ در این راستا ایوب ذوالفقاری به عنوان سرپرست به جای یونس باهنر در  تیم مس شروع به کار خواهد کرد. 

گفته می شود یک اکیپ متشکل از چند تراکتوری سابق از جمله ذوالفقاری، صادق پورحسین و حداقل دو نفر دیگر با تشکیل کمیته ای که از سوی نفراتی خاص به باشگاه به باشگاه معرفی شده اند، کار فوتبال مس را پیش خواهند برد. این تغییرات در ازای یکسری وعده ها از سوی باشگاه پذیرفته شده است.

طبق آخرین اخبار دریافتی از منابع نزدیک به باشگاه مس سونگون،تا آخرین لحظه مشخص نیست این تیم با نام مس سونگون در رقابت های لیگ دسته یک شرکت می‌کند و یا با نام دیگری،که این اتفاق دور از ذهن نیست و محتمل الوقوع است!

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 2149


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید