قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/10 12:30 | کد خبر : 2138
حداقل تا آخر هفته همین آش و همین کاسه...

دلیل توقف ناگهانی فعالیت تراکتور در مارکت

تمرکز زنوزی روی بیزینس‌های شخصی به توقف در روند نقل و انتقالات تراکتور طی دو هفته اخیر انجامیده و به نظر می رسد این روند تا پایان هفته ادامه داشته باشد.

تراکتور,محمدرضا زنوزی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تراکتور که در ابتدای نقل‌و‌انتقالات تابستانی پر زرق و برق ظاهر شد و ۴ بازیکن مطرح را جذب کرد، همزمان حواشی مربوط به مالکیت را نیز پشت سر گذاشت و بدون رقم خوردن اتفاق خاصی،محمدرضا زنوزی مالک تی تی ها باقی ماند. حال مالک تراکتور در بحبوحه نقل‌و‌انتقالات لیگ برتر، دوباره تمرکز خود را روی بیزینس و فعالیت های تجاری شخصی‌اش که  گستردگی آن چند کشور را در برمی‌گیرد معطوف کرده است.

همین موضوع باعث شده تا نقل و انتقالات تراکتور با یک وقفه ناگهانی مواجه شود. از آنجایی که مذاکره و عقد قرارداد با بازیکنان جدید – به ویژه بازیکنان خارجی – توسط شخص مالک انجام می پذیرد، طی دو هفته اخیر بیش از آن که خبر رسمی در مورد این موضوعات بشنویم، بیشتر شاهد مشتی شایعه بوده ایم.

با این حال همچنان خبری از جذب بازیکنان مشهور خارجی نیست و پیش بینی می‌شود که تا آخر هفته جاری نیز همچنان خبری از خرید بازیکن جدید توسط تراکتور نباشد. در این خصوص اگر قرار بر خرید بازیکن جدید توسط مدیران نقل‌و‌انتقالاتی تراکتور باشد،از هفته بعدی این اتفاق رقم خواهد خورد. البته چند بازیکن خارجی طی روزهای اخیر صحبت هایی با تراکتوری ها داشته اند و تمرینات این تیم در ترکیه نیز با حضور چند بازیکن خارجی انجام شده که در صورت تایید کادرفنی وارد فاز مذاکره خواهند شد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 2138


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید