قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/08 16:30 | کد خبر : 2121
نفر به نفر با شاگردان عبدیضا در لیگ برتر والیبال؛

اسکواد شهرداری ارومیه؛ جنگنده و جویای نام

تیم والیبال شهرداری ارومیه مدل ۱۴۰۳ با تلفیقی از والیبالیست های باتجربه و جوان بسته شده است.

شهرداری والیبال,هومن شرقی,آرمین تشکری ,سهند الله وردیان,رشیا به نژاد,لیگ برتر والیبال,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تیم والیبال شهرداری ارومیه نقل‌و‌انتقالات تابستانی لیگ برتر ۱۴۰۳ را با از دست دادن دو ستاره فصل گذشته خود یعنی آرمان صالحی و آرمین تشکری آغاز کرد؛ کادرفنی تیم با توجه به بودجه محدود ارائه شده از سوی شورای شهر ارومیه، وارد بازار شدند و توانستند بازیکنان جوان و جنگنده ای را جذب پایتخت والیبال آسیا کنند. در این مطلب می خواهیم به صورت تخصصی و پست به پست نفرات تیم شهرداری ارومیه را مورد بررسی قرار دهیم:

پست پاسور؛
در این پست عرشیا به نژاد،پدیده فصل گذشته لیگ برتر که حتی به تیم ملی والیبال نیز دعوت شد قرارداد خود را با ارومیه به مدت یک فصل دیگر به همراه سینا علیزاده تمدید کردند.تنها خروجی در این پست اردلان سیدعباسی بود که عبدالرضا علیزاده،سرمربی شهرداری ارومیه روی نام این بازیکن خط کشید.در این پست ،علیزاده به دنبال سجاد سیفی نیا بود که به دلیل عدم تامین بودجه  توسط شهرداری،از جذب او منصرف شد.

دریافت_قدرتی ها؛
این تنها پستی است که ارومیه ای‌ها بدون تغییر نسبت به فصل گذشته پا به مسابقات خواهند گذاشت.بابک فیاضی،امیر خداپرست،جاوید اسمعیل زاده،امیر آفتاب آذری و آرین محمودی نژاد،قدرتی زن های ارومیه را در فصل جدید تشکیل خواهند داد. این بازیکنان در برخی از بازی های پرفشار مقابل تیم های مدعی عملکرد پرنوسانی داشتند و باید دید امسال قرار است چه عملکردی از خود به نمایش بگذارند.

دفاع وسط و سرعتی زن ها؛
آرمین تشکری  یکی از مهم‌ترین خروجی های این فصل شهرداری بود.اما با جذب سهند الله وردیان تا حدودی نگرانی سرمربی و هواداران این تیم برطرف شد.عطا زراعتگر که فصل گذشته عملکرد خیره کننده‌ای داشت یک فصل دیگر با تمدید قراردادش در شهرداری ماندگار شد.رمضان صحبتی از گیتی پسند و مهدی ظفری،بازیکن تیم ملی جوانان و باشگاه شهداب یزد جدیدترین ورودی شهرداری در این پست هستند. الله وردیان و رمضان از بهترین های فصل گذشته لیگ ایران بودند و باید دید امسال در شهرداری چه می کنند.

لیبروها؛
شهرداری در این پست بنا به گفته علیزاده و اکثر کارشناسان، یکی از ارزشمندترین مهره های خودش را که جز بهترین لیبرو های جهان است از دست داد. شهرداری با جذب ابوالفضل قلی پور از طبیعت تهران، به نوعی معامله کالا به کالا در این پست داشت. قلی پور در سال ۲۰۲۲ همراه با تیم ملی  قهرمان آسیا شد و امسال باید جای آرمان صالحی را پر کند.میلاد فتاحی دیگر لیبروی شهرداری است.

قطرپاسور؛
به ضرس قاطع می‌توان گفت اگر شهرداری در فصل گذشته از یک بازیکن باکیفیت در این پست بهره می‌برد به احتمال زیاد قهرمان لیگ می‌شد. علیزاده در این پست بر روی نام احد رضایی قلم قرمز کشید تا این بازینک باتجربه از بازیکنان جدا شده‌ی شهرداری باشد.در این پست جواد حسین آبادی،بازیکن بلند قامت و خوب مس رفسنجان که عملکردی چشمگیری در فصل گذشته از خود به نمایش گذاشت جذب ارومیه شد.هومن شرقی نیز به مانند فصل قبل در خدمت شهرداری خواهد بود.در این پست علیزاده همچنان به دنبال رضا رضایی پشت خط زن تیم شهداب یزد است تا با جذب این بازیکن اسکواد شهرداری تا حدودی کامل شود.

با این حال برخلاف وعده مسئولین شورا و شهرداری ارومیه،این تیم به هیچ وجه در حد قهرمانی نیست و کار سختی مقابل تیم های کهکشانی فولاد،سیرجان،طبیعت تهران و شهداب یزد دارد.تنها امید عاشقان والیبال ارومیه به تفکرات عبدالرضا علیزاده است؛ مربی‌ای که فصل قبل توانست‌ از یک تیم مدعی سقوط یک تیم مدعی قهرمانی بسازد.

کد خبر 2121


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید