قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/08 13:01 | کد خبر : 2117
در آستانه اعلام رای پرونده بیرانوند

شکایت بعدی از تراکتور؛ ستاره سابق!

سعید دقیقی، ستاره سابق تیم تراکتور، در کسوت سرمربی فعلی ملوان، از تنظیم شکایت علیه تراکتور خبر داد.

پوریا پورعلی,تراکتور,سعید دقیقی,

به گزارش ورزش آذربایجان، پوریا پورعلی یکی از خریدهای تابستانی تراکتور است که همراه با این تیم راهی اردوی ترکیه شده است. با این وجود ملوانی ها به عنوان تیم سابق او مدعی هستند که فسخ این بازیکن غیرقانونی بوده و پوریا باید به انزلی برگردد!

سعید دقیقی، سرمربی تیم ملوان که سابقه بازی در تراکتور را دارد، در گفت و گوی اخیر خود با اشاره به این موضوع اعلام کرد که سه بازیکن تیمش با وجود داشتن قرارداد، با تیم های خیبر، ذوب آهن و تراکتور قرارداد بسته اند و باشگاه ملوان به زودی از آنها شکایت خواهد کرد.

دقیقی تاکید کرد به عنوان سرمربی تیم وظیفه اش مطالبه گری است و این موضوع را با مدیران باشگاه در میان گذاشته تا به زودی از سه باشگاه تراکتور، ذوب آهن و خیبر شکایت کنند.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که تراکتوری ها در حال حاضر منتظر اعلام رای پرونده جنجالی علیرضا بیرانوند هستند که پرسپولیسی ها شاکی آن هستند و مثل داستان پورعلی و ملوان، معتقدند فسخ بیرو و انتقالش به تراکتور غیرقانونی بوده است.

گفتنی است که باشگاه ملوان بندرانزلی معتقد است که قرارداد پوریا پورعلی را طبق قوانین کمیته تعیین وضعیت، تمدید کرده و او یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد.

کد خبر 2117


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید