قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/08 10:30 | کد خبر : 2114
به وقت اعلام رأی جنجالی ترین پرونده‌ فوتبال ایران!

کفه ترازو به نفع بیرواند و تراکتور

منابع غیررسمی از محرومیت سنگین بیرانوند خبر می‌دهند اما منابع خبری ما برخلاف اخبار اکثر رسانه‌ها، واقعیت را به گونه دیگری اعلام می‌ کنند.

علیرضا بیرانوند,تراکتور,درویش,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان سابق پرسپولیس در پایان فصل گذشته قراردادش را با سرخ‌پوشان تهرانی به صورت یکطرفه فسخ کرد و سپس پس از کش و قوس های فراوان طی یک انتقال جنجالی به تیم تراکتور پیوست،تا خشم هواداران و مدیران پرسپولیس برافروخته شود. در این راستا رضا درویش،مدیرعامل پرسپولیس که از قبل علیه بیرانوند طرح دعوی کرده بود،به دلیل عقد قرارداد با گلر سابق تیمش ، علیه باشگاه تراکتور و مدیران این باشگاه نیز شکایت جدیدی تنظیم کرد.

از شب گذشته‌ برخی از سایت های خبر از اعلام رأی نهایی پرونده جنجالی شکایت باشگاه پرسپولیس علیه تراکتور و بیرانوند می‌دهند. در این راستا، رأی نهایی که در خروجی این سایت ها قرار گرفته است به شرح ذیل است:

«محرومیت بیرانوند به مدت ۴ماه، محروم شدن باشگاه تراکتور از دو پنجره نقل‌و‌انتقالاتی و جریمه ۶ میلیاردی بیرانوند و مدیران تراکتور.»

اما طبق اعلام منابع خبری ورزش آذربایجان، چنانچه از قبل نیز اشاره کردیم، هیچ خطری متوجه باشگاه تراکتور و علیرضا بیرانوند نیست. طبق این اطلاعات اسنادی در اختیار کمیته تعیین وضعیت قرار گرفته که جدایی بیرانوند از پرسپولیس و پیوستنش به تراکتور را آن طور که سرخ پوشان تهرانی فاجعه آمیز نقل می کنند، نشان نمی دهد. قطع به یقین نیز،شایعه محرومیت تراکتور صحت ندارد و بیشتر شیطنت رسانه‌ای و تحت فشار گذاشتن کمیته تعیین وضعیت برای اعلام رأی به نفع تیم پرسپولیس است. شدیدترین جریمه ای که برای بیرانوند و تراکتور پیش بینی شود، جریمه مالی است که باید منتظر آن باشیم.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 2114


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید