قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/07 10:30 | کد خبر : 2101

ورزشگاه یادگارامام (ره) دارای یک ایراد اساسی است.

تراکتور,ورزشگاه یادگار امام,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، نهمین جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر از ساعت ۷:۳۰ صبح روز گذشته برای بررسی ورزشگاه‌های ۴ تیم تراکتور، خیبر، استقلال خوزستان و فولاد خوزستان برگزار شد.

مسائل مربوط به تیم تراکتور و بررسی وضعیت ورزشگاه یادگار امام تبریز و بنیان دیزل با حضور سعید مظفری‌زاده، سرپرست باشگاه، جعفر رزمی، معاون استانداری، علی خاکی‌زاد، دبیر هیات فوتبال آذربایجان شرقی و سید عطا شرفشاهی معاون اداره کل ورزش و جوانان مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست مشکلات مربوط به ۲ استادیوم تبریز و بر ضرورت رعایت مقررات مربوط به AFC جهت میزبانی از لیگ قهرمانان تاکید شد.

همچنین اعلام شد که ورزشگاه یادگار امام ۱۵ ایراد برای میزبانی از لیگ برتر دارد.

سعید مظفری‌زاده در میانه‌های جلسه مربوط به تراکتور عنوان کرد برنامه‌ریزی این باشگاه برای آماده‌سازی ورزشگاه تا هفته چهارم بوده است که داود رفعتی پس از این اظهارنظر مدعی شد در صورتی که ورزشگاه به بازی هفته دوم نرسد، کمیته انضباطی در خصوص بدون تماشاگر شدن این بازی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

البته پیگیری خبرنگار ما در این زمینه مشخص کرد خطری پذیرایی تراکتور از پرسپولیس در هفته دوم لیگ‌برتر را تهدید نمی‌کند.

بر اساس اطلاعاتی که توسط یک مقام آگاه در اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در اختیار خبرنگار "ورزش آذربایجان" قرار گرفته است؛ ایراد اصلی ورزشگاه یادگارامام که احتمالا تراکتور را به دردسر بیندازد؛ بحث ایجاد گیت های جدید است.

این گیت‌ها ساخته شده‌ اما فعلاً به مرحله نصب نرسیده‌اند. برگزاری بازی در این ورزشگاه با حضور تماشاگر مستلزم ایجاد گیت های جدید است.

کوچک بودن مساحت اتاق VAR ورزشگاه یادگارامام (ره) یکی دیگر از ایراداتی بود که ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ‌برتر طی هفته های اخیر به آن اشاره کرد. پیروی این موضوع مسئولان ورزشگاه اتاق بزرگ‌تری برای VAR در نظر گرفتند.

کد خبر 2101


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید