قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/06 21:30 | کد خبر : 2099
معرفی ستاره‌های آذربایجان در کارون المپیک ایران

مهسا و زینب؛ زوج طلایی تاریخ‌ساز در پاریس!

دختران آذربایجان یک زوج طلایی برای افتخار آفرینی در پاریس ۲۰۲۴ تشکیل داده اند،

مهسا جاور,زینب نوروزی,المپیک ۲۰۲۴,

به گزارش ورزش آذربایجان، انتظارها به پایان رسید و بعد از برگزاری مراسم باشکوه افتتاحیه، بازی های المپیک 2024 از امروز رسما در پاریس استارت خواهد خورد. پایگاه خبری ورزش آذربایجان با توجه به رسالتی که نسبت به ورزش این خطه دارد، در نظر دارد تا عملکرد ستاره های ورزش آذربایجان را به صورت اختصاصی برای شما مخاطبان عزیز پوشش دهد؛ چیزی که در ادوار گذشته جای آن در مارکت خبری آذربایجان خالی بود...

طی روزهای اخیر معرفی ستاره های خطه آذربایجان که در قالب کاروان ایران راهی المپیک شده اند زا آغاز کردیم؛ قسمت پنجم این معرفی را به زوج قایقرانی اختصاص داده ایم:

مهسا جاور و زینب نوروزی، قایقرانانی با دستان پینه بسته از پاروهای افتخار، از دیار و مهد صنایع دستی فلزی ایران یعنی زنگان برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران، در رشته ی قایق دو نفره موفق به کسب سهمیه المپیک شدند.

مهسا جاور، مادری متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۷۳ از شهر زنجان که در المپیک ریو تنها سهمیه ی رویینگ را برای ایران کسب کرده بود.

زینب نوروزی تازه کند، دیگر شیرزن زنجانی زاده ی ۱۱ دی ۱۳۷۸ در میانه است.

این دو زن آذربایجانی که کاری کردند کارستان و با حضورشان در رقابت های قایقرانی رویینگ دونفره سبک وزن می روند تا در استادیوم دریایی Vaires-sur-Marne پاریس بزرگی کنند.

مهسا جاور و زینب نوروزی روز یکشنبه ۷ مرداد ماه، در قایق دونفره سبک وزن در گروه دو با قایق‌رانانی از پرو، ژاپن، رومانی و آمریکا به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 2099


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید