قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/06 20:39 | کد خبر : 2098
هجوم مشکوک به ایفمارک و محتواهای بودار...

آژیر خطر؛ جنگ رسانه‌ای علیه ستارگان تراکتور!

لیگ بیست‌وچهارم شروع نشده اما برخی رسانه‌ها برای حاشیه‌سازی برای تراکتور کمر همت بسته‌اند.

تراکتور,پرسپولیس,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، پس از رونمایی از دراگان اسکوچیچ به عنوان سکان دار جدید تی‌تی‌ها نوبت به معرفی خرید های نقل و انتقالاتی رسید. انتقال مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و علیرضا بیرانوند به تراکتور پر سر و صدا بود.

سه ستاره فصل گذشته پرسپولیس که نقش مهمی در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت ایفا می‌کردند، راهی اردوی رقیب دیرینه شدند.

تراکتور دو ستاره رقیب را جذب کرد تا ضمن تقویت ترکیب خود باعث تضعیف پرسپولیس، یکی از مدعیان جدی قهرمانی شود.

همان طور که در هفته های گذشته هم اشاره کرده بودیم؛ پس از این سه انتقال جذاب، هجمه‌هایی از طرف برخی رسانه‌ها علیه تراکتور ایجاد شده که جالب و قابل تامل است.

امروز (شنبه) جو ایفمارک هنگام حضور بازیکنان تراکتور در میان خیل عظیمی از خبرنگاران برای انجام تست های مربوطه، صحه‌ای محکم بر این تعبیر بود.

برخی خبرنگاران و رسانه‌ها این اتفاق را به شکلی پوشش دادند که نشان دهنده برای به حاشیه بردن تراکتور قبل از شروع لیگ کمر همت بسته‌اند.

کافی است سری به سایت این رسانه‌ها زده و نگاهی به اسلاید های نخست انداخت؛ مصاحبه های بی مورد و ویدئو هایی که شخصیت بازیکنان را زیر سوال می‌برد در صدر خبرها هستند.

البته اصل موضوع یعنی هجوم خبرنگاران به ایفمارک هنگام تست گیری از بازیکنان تراکتور هم قابل تامل است. اتفاقی که برای دیگر تیم به ندرت رخ می‌دهد. آنها حتی از روند تست گیری های شخصی بازیکنان تیم نیز فیلمبرداری کردند که جای تعجب و تامل دارد!

نقش تیم رسانه‌ای تراکتور که همواره در سال های اخیر همانند حلقه‌ای مفقوده عمل کرده در این مورد هم قابل تامل است.

انتشار ویدیوهایی از تست هوش چیزی جز زیرسوال بردن شخصیت بازیکنان را در پی نخواهد داشت و خبر از شروع جنگی زودرس علیه تراکتور را می‌دهد. جنگی که حالا حالا ها تمامی نخواهد داشت!

کد خبر 2098


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید