قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/06 13:01 | کد خبر : 2090
بی‌غم و تیمش تنها امید مجموعه سونگون...

دوقطبی آزاردهنده لیگ به کام یک نفر!

تشکیل زودهنگام دو قطبی در لیگ برتر فوتسال متضمن بقای سرمربی مس سونگون و خروج او از زیر سایه اولتیماتوم است.

مس سونگون,لیگ‌ برتر فوتسال,پالایش نفت ,حمید بی غم,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تیم مس سونگون در یکی از بازی های مهم هفته سوم لیگ برتر فوتسال،عصر روز گذشته در سالن پورشریفی تبریز با نتیجه ۴ بر یک پالایش نفت بندرعباس را شکست داد تا همراه با گیتی پسند تنها تیم های صد در صدی لیگ باشند.

مس و گیتی پسند اصفهان تنها تیم هایی هستند که ۳ بازی خودشان را با برد شروع کردند تا خیلی زود مثل فصل های گذشته، دو قطبی قهرمانی لیگ برتر فوتسال را تشکیل دهند و از سایر رقبا علی الخصوص تیم کهکشانی گهرزمین سیرجان فاصله بگیرند.

مس سونگون تا اواخر نیم فصل سال گذشته، نتایج پایاپایی را با گیتی پسند کسب می‌کرد اما در مقاطعی از فصل لغزید تا شاگردان محمد کشاورز از رقیب سنتی شان فاصله گرفته و در نهایت با اختلاف 19 امتیازی قهرمان شوند. حال بایستی دید شاگردان حمید بی غم، در تیم مس،از اشتباهات فصل گذشته درس عبرت گرفته‌اند یا در آینده اتفاقات دیگری گریبانگیرشان خواهد شد!؟

شش بازی ابتدایی مس به نوعی سخت‌ترین قرعه برای حمید بی غم بود. اگر او در ادامه مسیر مانند سه هفته گذشته، با دست پر از زمین مسابقه خارج شود، مهر تایید را روی بقای خود حداقل تا پایان نیم فصل خواهد زد. در این راستا، طبق اخبار موثق از منابع نزدیک به باشگاه،نتایج شش هفته ابتدایی شرط ادامه حضور و همکاری مس با حمید بی غم بود،تا در صورت ادامه نتایج خوب مس در لیگ،شاهد ادامه همکاری باشگاه پس از جام جهانی فوتسال با این مربی مشهدی خواهیم بود. با توجه به بلاتکلیفی و شرایط بغرنج دیگر تیم های باشگاه مس سونگون، آنها برای جلب رضایت عمومی هم که شده تنها امیدشان موفقیت تیم فوتسال است و همین موضوع فشار مضاعفی روی دوش تیم بی غم نهاده است.

کد خبر 2090


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید