قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/06 11:24 | کد خبر : 2089

شایعات مطرح شده در مورد بازی تراکتور-پرسپولیس که در برخی رسانه ها مطرح شده را جدی نگیرید.

تراکتور,پرسپولیس,اسکوچیچ,ورزشگاه یادگار امام تبریز,

به گزارش ورزش آذربایجان، برخی رسانه های پایتخت امروز خبر از احتمال برگزاری بازی تراکتور-پرسپولیس در جایی غیر از ورزشگاه یادگار امام تبریز دادند؛ این ادعا با استناد به برخی اظهارات داود رفعتی در خصوص الزامات ورزشگاهها برای میزبانی بود که با پیگیری فوری خبرنگار ما مشخص شد که صحت ندارد.

ورزشگاه یادگار امام یکی از معدود ورزشگاههایی است که در رفع نواقص اعلام شده توسط سازمان لیگ با سرعت بالا عمل کرده و تقریبا هیچ مشکل اساسی‌ای برای میزبانی ندارد.

صندلی های شکسته و مشکل مسیر ورزشگاه، مواردی بود که امروز برخی رسانه ها آن را به عاملی برای گرفتن میزبانی یادگار عنوان کردند که اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که نباید آنها را جدی بگیریم!

گفتنی است که در صورت به مشکل خوردن ورزشگاه یادگار، تراکتور باید در ورزشگاه بنیان دیزل میزبانی کند که به دلیل نداشتن گیت های استاندارد، امکان حضور تماشاگر در آن وجود ندارد. با این وجود جای هیچ نگرانی وجود ندارد و ورزش آذربایجان با قطعیت به شما این خبر را می دهد که بازی تراکتور-پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال 04-1403 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

کد خبر 2089


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید