قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/06 10:30 | کد خبر : 2088
یک تیر و چند نشان در اردوی ترکیه...

اعلام زمان جذب مهاجم خارجی تراکتور

جدایی چند مهاجم و پر نشدن جای خالی آنها بزرگترین دغدغه تراکتور در مارکت است؛ این باشگاه در اردوی ترکیه برای این مشکل برنامه ویژه ای دارد.

تراکتور,دراگان اسکوچیچ,مهند علی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، باشگاه تراکتور خیلی زود با خرید چند ستاره سرشناس با قدرت وارد مارکت شد. با این وجود هنوز یک جای خالی بزرگ در لیست خرید سرخ پوشان خودنمایی می کند؛ جدایی چند مهاجم و پر نشدن جای خالی آنها بزرگترین دغدغه تراکتور در مارکت است؛ این باشگاه در اردوی ترکیه برای این مشکل برنامه ویژه ای دارد.

قضیه جذب مهند علی به دلیل مصدومیت منتفی شد تا کار مدیران تراکتور برای جذب مهاجم سخت تر شود. در این راستا طبق آخرین اخبار دریافتی از باشگاه، بازیکنان خارجی جدید و مدنظر تراکتوری ها در خط حمله در اردوی ترکیه که قرار به تیم ملحق می شوند؛ قرار است از بین این بازیکنان بعد از تست گیری در تمرینات، مهاجم یا مهاجمان مدنظر سرخ پوشان انتخاب شوند.

به این ترتیب برای رونمایی از مهاجمان جدید خارجی تراکتور،احساس می‌شود تا برپایی اردوی ترکیه باید منتظر بمانیم؛ در این خصوص تعداد زیادی از بازیکنان خارجی در تست گیری های باشگاه حضور خواهند یافت تا بعد از بررسی نهایی کادرفنی تیم،یک الی دو بازیکن وارد مرحله عقد قرارداد شوند. البته منابع نزدیک به باشگاه از اضافه شدن یک مهاجم داخلی نیز خبر می دهند.

کد خبر 2088


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید