قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/04 21:01 | کد خبر : 2081
معرفی ستاره‌های آذربایجان در کارون المپیک ایران

فاطمه مجلل؛ خاص‌ترین دختر ایران از ارومیه

در قسمت چهارم معرفی ستاره‌های آذربایجانی کاروان المپیک ایران سراغ دختر پرچمدار ارومیه‌ای رفتیم.

المپیک۲۰۲۴,فاطمه مجلل,

به گزارش ورزش آذربایجان، شمارش معکوس برای شروع بازی های المپیک 2024 به صدا در آمده و سه روز دیگر بزرگترین رویداد ورزشی دنیا در پاریس، پایتخت فرانسه استارت خواهد خورد. پایگاه خبری ورزش آذربایجان با توجه به رسالتی که نسبت به ورزش این خطه دارد، در نظر دارد تا عملکرد ستاره های ورزش آذربایجان را به صورت اختصاصی برای شما مخاطبان عزیز پوشش دهد؛ چیزی که در ادوار گذشته جای آن در مارکت خبری آذربایجان خالی بود...

برای شروع قصد معرفی ستاره های ورزش آذربایجان را داریم که در قالب کاروان ایران در المپیک 2024 حضور خواهند یافت؛ قسمت چهارم را به فاطمه مجلل اختصاص داده ایم:

از دیار امواج خروشان دریاچه ی محزون اورمیه دختری در میدان ورزش گام می گذارد تا نماینده ی اورمیه ای ها و پرچمدار کاروان ایران در المپیک پاریس باشد.

فاطمه مجلل توپراق قلعه ‎۵ مرداد ماه ۱۳۸۱ در اورمیه متولد شده است. نخستین فعالیت های ورزشی اش با رشته ی شنا آغاز می شود. در ادامه به توصیه ی مربی شنا به قایقرانی روی می آورد و با درخشش در این رشته ی ورزشی موفق به کسب مدال های گوناگون در رقابت های قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی می شود.

مجلل با درخشش و بهبود رکورد ایران با ثبت زمان ۷.۳۷.۰۷ در چونگچوی کره ی جنوبی توانست سهمیه المپیک پاریس را کسب کند و ضمن جواز حضور در رقابت های قایقرانی رویینگ تک نفره سنگین وزن زنان، پرچمدار کاروان ورزشی ایران  در بزرگترین رویداد ورزشی جهان نیز خواهد بود.

کد خبر 2081


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید