قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/04 17:39 | کد خبر : 2078
ورود گزینه داخلی به سبد خرید خط حمله...

مهاجم سابق تراکتور در راه بازگشت به خانه

تراکتور برای پر کردن لیست نفراتش در خط حمله به دنبال بازگرداندن مهاجم سابقش است.

تراکتور,پیمان بابایی ,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، مدیران تراکتور پس از آن که مهندعلی،مهاجم عراقی تیمشان را به دلیل مصدومیت دیپورت کردند،به دنبال جانشین های مختلف در خط حمله هستند. یکی از گزینه های روی میز مسئولان‌ نقل‌و‌انتقالاتی تراکتور،مهاجم سابق و حال حاضر استقلال تهران است.

طبق اعلام منابع موثق از باشگاه تراکتور،پیمان بابایی به عنوان یکی از گزینه تی تی ها برای خط حمله مطرح شده است؛ سرخ پوشان آذربایجان حتی باب مذاکرات را با او را باز کرده‌اند.اگر اتفاق خاصی روی ندهد این مهاجم تبریزی در فصل بیست و چهارم پیراهن تراکتور را بر تن خواهد کرد.

پیمان بابایی ۲۹ ساله و متولد تبریز از پایه های تراکتور فوتبال خودش را شروع کرده است؛ او در تیم های مختلف تبریزی مانند ماشین سازی و گسترش فولاد بازی کرده است. او در ۱۳۹۷ نیز با حضور در تیم سومقاییت آذربایجان،آقای گل لیگ آذربایجان شد.

این مهاجم در نیم فصل دوم لیگ بیستم به تراکتور پیوست و پس از انجام ۳۶ بازی،۷گل به ثمر رساند؛ تراکتور در فصلی که با هدایت زونمیر سولدو برای فرار از سقوط دست و پنجه نرم می‌کرد،با تک گل های سه امتیازی بابایی چند بازی مهم را از پیش رو برداشت. اما پس از حضور یک و نیم ساله پیمان در تراکتور،او در تابستان نقل‌و‌انتقالاتی فصل بیست و دوم رهسپار استقلال شد،تا مورد غضب هواداران تراکتور واقع شود.

او طی حضور دو فصل در جمع آبی پوشان پایتخت،بیشتر در نیمکت ذخیره‌ های این تیم قرار داشت. پیمان طی دو سال در استقلال فقط ۴۳ بازی،آن هم در اکثر مواقع به عنوان یار تعویضی به میدان رفت و سه گل به ثمر رساند.

 

کد خبر 2078


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید