قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/03 17:30 | کد خبر : 2070
معرفی ستاره‌های آذربایجان در کارون المپیک ایران

فرزاد باهر ارسباران؛ آقای خاص سابر

در قسمت سوم معرفی ستاره‌های آذربایجانی کاروان المپیک ایران سراغ آقای خاص سابر رفته ایم.

فرزاد باهر,المپیک۲۰۲۴,

به گزارش ورزش آذربایجان، شمارش معکوس برای شروع بازی های المپیک 2024 به صدا در آمده و سه روز دیگر بزرگترین رویداد ورزشی دنیا در پاریس، پایتخت فرانسه استارت خواهد خورد. پایگاه خبری ورزش آذربایجان با توجه به رسالتی که نسبت به ورزش این خطه دارد، در نظر دارد تا عملکرد ستاره های ورزش آذربایجان را به صورت اختصاصی برای شما مخاطبان عزیز پوشش دهد؛ چیزی که در ادوار گذشته جای آن در مارکت خبری آذربایجان خالی بود...

برای شروع قصد معرفی ستاره های ورزش آذربایجان را داریم که در قالب کاروان ایران در المپیک 2024 حضور خواهند یافت؛ قسمت دوم را به فرزاد باهر ارسباران اختصاص داده ایم:

آقای خاص سابر

فرزاد باهر ارسباران،  فرزند تبریز که اصالتی اهری دارد از پرافتخارترین ورزشکاران آذربایجان است. باهر ارسباران متولد ۳ آذر ۱۳۷۳ در تبریز است و از معدود شمشیربازان بنام اسلحه سابر تاریخ شمشیر بازی ایران به شمار می رود که سابقه قهرمانی آسیا و کلاس آ جهان را در کارنامه ورزشی خود دارد. ارسباران در رنکینگ جهانی دارای رده اول اسلحه سابر قاره آسیا و رده ۲۱ جهان می‌باشد.

برای هدف دیرین و تاریخی

این المپین تبریزی با ۳ مدال بازی های آسیایی پرافتخارترین ورزشکار آذربایجان شرقی در مجموع مدال بازی های آسیایی است که به همراه دیگر اعضای تیم یعنی علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی در تاریخ ۱۰ام مرداد ماه نهایت تلاش شان را خواهند کرد تا آرزوی دیرینه ی کسب مدال المپیکی در این رشته ی ورزشی را برآورده سازند.

کد خبر 2070


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید