قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/03 19:01 | کد خبر : 2068
این همه آشفتگی و اظهارات سراسیمه برای چیست؟

برسد به دست پرسپولیسی‌ها؛ دروغ تعطیل!

مدیران و حتی هواداران پرسپولیس برای عقده گشایی دست به هر کاری می‌زنند تا سه ستاره جدا شده از تیمشون را مورد آماج حملات خود قرار دهند.

تراکتور,پرسپولیس,مهدی ترابی,علیرضا بیرانوند,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، از زمانی که سه ستاره پرسپولیس (مهدی ترابی،دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند)، با این تیم تمدید نکردند و به تراکتور قرارداد منعقد کردند، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس و افشین پیروانی، سرپرست این تیم، از هیچ فرصتی برای به ریز سوال بردن این انتقال ها دریغ نکردند؛ با وجود کلکسیون مصاحبه ها در صداوسیمای ملی، با انواع جراید و سایت های مختلف خبری و حتی با شکایت علیه بیرانوند، آنها نتوانسته اند افکار عمومی را به سمت خود سوق دهند.

مدیرعامل و سرپرست باشگاه پرسپولیس در تازه‌ترین اقدام خودشان علیه ستارگان جدا شده این تیم،دست به افشاسازی ارقام قرارداد های این بازیکنان کرده‌اند. درویش در مصاحبه با برنامه‌ فوتبال برتر،شبکه سوم سیما گفت: "به ترابی پیشنهاد ۳۵ میلیاردی دادیم و این مبلغ  نصف پیشنهاد تراکتور هم نیست." 
در این راستا پیروانی، دیروز در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر حرف های درویش را تکرار کرد.اما ناگفته نماند دیروز امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس در مصاحبه‌ای گفت: "باشگاه پرسپولیس یک قران بیش از ۲۰ میلیارد به بازیکنان نمی‌دهد،تا تمام گفته های مدیرعامل و سرپرست باشگاه پرسپولیس با این مصاحبه‌ی کاپیتان تیمشان،نقض گردد."

در این بین در فضای مجازی،فن پیج های هواداری پرسپولیس و حتی بی طرف نیز،با الهام از مصاحبه‌های درویش،دست به مقایسه‌های عجیب و غریب و به دور از واقعیت زدند. این فن پیچ های ورزشی به صورت ناشیانه که ناشی از عدم آگاهی و سواد کم رسانه‌ای آنها می‌باشد، رقم قرارداد یک‌ساله مهدی ترابی را ۱/۳میلیون دلار اعلام کردند و دستمزد یامین یامال،ستاره تیم بارسلونا را فقط ۸۰۰ هزار دلار اعلام کردند.اما در واقعیت چنانچه خبرگزاری های رسمی کشور هم اعلام کرده بود،رقم قرارداد ترابی برای یک فصل،یک میلیون دلار است،اما دستمزد ۸۰۰ هزار دلاری یامال فقط برای یک ماه است نه یکسال!

تمام این رفتار ها و  شانتاژ های خبری توسط مدیران و فن پیج های هواداری پرسپولیس بیشتر نشأت گرفته از عدم تحمل آنها از حضور ستارگان خودشان در تیم های دیگر علی‌الخصوص تراکتور را ندارند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 2068


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید