قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/03 17:51 | کد خبر : 2067
گزارش ویژه از برنامه تی تی ها در لیگ بیست و چهارم؛

بازی به بازی با تراکتور؛ هر هفته یک نکته!

15 بازی و 15 نکته ویژه؛ این مطلب را از دست ندهید؛ حتی پیشنهاد می کنیم سیو کنید و هر هفته نگاهش کنید.

تراکتور,پرسپولیس,سپاهان,استقلال,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، بعد از مشخص شدن برنامه بازی های تیم فوتبال تراکتور در لیگ برتر 04-1403 می خواهیم بازی های این تیم را هفته به هفته باهم مرور کنیم:

هفته اول: ملاقات با طعم فساد!
مس رفسنجان - تراکتور
تیم رفسنجانی بعد از حواشی و افشای پرونده فساد وسیع تحت حواشی زیادی بود. با این وجود مدیران مس تیم خوبی جذب کرده اند. به این ترتیب تراکتور کار راحتی در رفسنجان نخواهد داشت.

هفته دوم:جنگ فصل
تراکتور - پرسپولیس
این بازی بیشتر از بعد فنی تحت الشعاع حواشی ، درگیری ها و اتفاقات بین (هواداران،مدیران،بازیکنان و جنگ رسانه ای) دو تیم خواهد بود. این بازی اولین بازی خانگی تراکتور خواهد بود و شاید خیلی زود شاهد پر شدن یادگار باشیم.

هفته سوم: راحت روی کاغذ
هوادار - تراکتور 
تیم هوادار با تغییر کادرفنی درحال جبران زمان از دست رفته است. ولی می توان روی کاغذ از این تیم بعنوان مدعی سقوط نام برد.

هفته چهارم: اعاده حیثیت
تراکتور - ذوب آهن
ذوب آهن و  خاطرات تلخ آخرین بازی لیگ برتری دو تیم حواشی و حساسیت های مضاعفی  برای این بازی ایجاد می کند.  تراکتور فصل قبل رفت و برگشت به ذوب باخت و سنگین ترین شکست فصلش هم برابر این تیم بود.
 
هفته پنجم: بازی دوستانه
خیبر خرم آباد - تراکتور
تراکتوری های خیبر نقش پررنگی در لیگ برتری شدن این تیم داشتند. روابط صمیمی بین هواداران دوتیم و مدیریت دو باشگاه هم باعث شده تا یک دیدار دوستانه را پیش بینی کنیم. البته انگیزه های خاص خیبر در این بازی میتواند برای تراکتوری ها مشکل ساز باشد.

هفته ششم: هفته دربی پرومکس
سپاهان اصفهان - تراکتور 
همزمان با دربی تهران دربی اصفهان _تبریز برگزار خواهد شد. دیدار سپاهان _ تراکتور از حساس ترین و پرتنش ترین بازی های لیگ برتر است و برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی هر سه امتیاز آن نیاز است.

هفته هفتم: حریف خیلی ویژه
تراکتور - فولاد خوزستان 
تقابل تراکتور_فولاد همیشه جذاب و پرهیجان است. حتی اگر یکی از تیم ها در بحرانی ترین روزهای خود باشد. فولاد با حضور هوشنگ نصیرزاده، یحیی گل محمدی و حمید مطهری، حریف خیلی ویژه ای برای تراکتور خواهد بود.

هفته هشتم: تراکتور در گذشته
گل گهر سیرجان - تراکتور 
تیم در هفته هشتم گل گهر متشکل از تراکتوری های سابق میزبان تیم تراکتور خواهد بود. بازی های دو تیم در انواع ژانر های درام ، حادثه و نوستالژی برگزار شده است.

هفته نهم: گربه سیاه
تراکتور - آلومینیوم اراک 
تیم تراکتور تاکنون موفق به برد آلومینیوم در تبریز نشده است. کار تی تی ها برای شکست این شکست ناپذیری در تبریز  بسیار سخت است. البته باید دید شرایط ایرالکو این فصل به چه شکل پیش خواهد رفت.

هفته دهم: الکلاسیکو با طعم‌قهرمانی
استقلال تهران - تراکتور
رقابت های دو تیم همیشه جذاب، هیجانی و زیبا بوده است. تراکتور و استقلال که روی کاغذ مدعی قهرمانی هستن و به نظر می رسد در بهترین فرم خود مقابل هم قرار خواهند گرفت.

هفته یازدهم: کاپیتان در خانه
تراکتور - چادر ملوی اردکان
علی طاهران کاپیتان تبریزی چادرملو و یارانش در تبریز کار سختی خواهند داشت. همیشه تیم های تازه صعود کرده برای تیم های بزرگ لیگ ها مشکل ساز هستند. انگیزه بازیکنان چادرملو مقابل ستاره های تراکتور؟ برنده کیست؟

هفته دوازدهم: تراکتور در پادگان
ملوان بندرانزلی - تراکتور 
باتوجه به مالکیت نظامی تیم ملوان این تیم بازیکن _سربازهای خوبی جذب کرده است. همچنین این تیم با سعید دقیقی به حریف ویژه ای برای تراکتور تبدیل می شود؛ ستاره سابق تراکتوری ها در چند مقطع نیز کاندیدای هدایت این تیم بوده است.

هفته سیزدهم: میزبانی از تیم بحران زده
تراکتور - شمس آذر قزوین 
مشکلات مالی تیم شمس آذر باعث فروش ستاره های این تیم شده است.  آیا این تیم دوباره میتواند ستاره سازی کند؟ میزان مشکل سازی شمس آذری ها برای تراکتور به میزان ریسک خراب یا خوب در آمدن هندوانه در بسته است.

هفته چهاردهم: خصوصی ترین دیدار
نساجی مازندران - تراکتور 
دو تیم خصوصی لیگ برتر با وجه مشترک شرکت های هواپیمایی مالکین دوتیم که در روابط حسنه هواداران دوتیم نیز تاثیر داشته است. این تاثیر روی بازی های رودر رو دوتیم تاثیرگذار نیست استارت بحران تراکتور در فصل بعد و استارت بقا نساجی در لیگ برتر در آخرین دیدار رو در رو خورد.


هفته پانزدهم:  آرامش روانی برای برد
تراکتور - استقلال خوزستان
پرگل ترین برد تیم تراکتور مقابل استقلال خوزستان در فصل هفدهم رقم خورد. همچنین در فصل قبل تیم تراکتور در مجموع دیدار رفت و برگشت تیم استقلال خوزستان را برد و به نظر می رسد آبی ها ایده آل ترین حریف برای پایان فصل باشند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 2067


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید