قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/03 12:09 | کد خبر : 2062
مارکت تراکتور اسیر یک چرخه باطل و حاشیه ساز…

تاخیر مشکوک در اعلام نتیجه تست پزشکی علی

نتیجه تست پزشکی بازیکن عراقی تراکتور همچنان با گذشت چند روز اعلام نشده تا شائبه هایی پیرامون او شنیده شود.

تراکتور,مهند علی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، ایگور پوستونسکی و مهندعلی برای عقد قرارداد با تراکتور از چند روز پیش در تبریز حاضر شدند اما رونمایی رسمی این دو بازیکن به دلیل تست های پزشکی اولیه به تاخیر افتاد. در تست های پزشکی روز فوتبال جهان و روتینی که عرف و روال کار است، معمولا نتیجه تست بازیکنان - چنانچه در جوابیه پزشکی ایگور هم مشاهده کردیم - در عرض ۴۸ ساعت صادر می شود. با این وجود همچنان خبری از نتیجه تست پزشکی مهندعلی که حتی زودتر از ایگور در تبریز حاضر شده بود نیست تا یکسری شایعات در مورد او مطرح شود.

مشخص نیست که علت عدم اطلاع رسانی رسمی جواب تست پزشکی مهندعلی توسط باشگاه تراکتور چیست. اما قطعا شفاف سازی رسمی لازمه کار است تا از شایعاتی که حتی به آن سوی خلیج نیز رسیده،جلوگیری شود. این که ستاره عراقی از تست رد شده یا هر اتفاق دیگری که پروسه عقد قراردادش را با تاخیر مواجه کرده، چیزی است که تا زمان پایان سکوت تراکتور، انواع داستان سرایی ها را در پی خواهد داشت.

جالب اینجاست برخی رسانه های عربی نیز وارد این قضیه شده و همراه با تعدادی از رسانه‌های معلوم الحال داخلی مشغول داستان سرایی در مورد به بن بست رسیدن کار مهند و تراکتور هستند.

این فصل مارکت تراکتور در چند مورد دیگر نیز اسیر شایعات رسانه‌های عربی قرار گرفته است. در این خصوص برخی رسانه های توئیتری عربی مشخص نیست بر اساس کدام منابع، عمر خربین مهاجم سوریه‌ای را به تراکتور لینک کرده‌اند.با این حال باشگاه تحت امر عمرخربین یعنی الوحده امارات به صورت رسمی تاکید کرده این بازیکن تحت قراراد با باشگاه است.اما با کمی بررسی به ایم نتیجه می‌توان دریافت که منبع خبر رسانه های عربی،طبق اعلام خودشان رسانه های جمعی ایران است،اما از این سوی منبع رسانه های ایران نیز راجع به عمرخربین رسانه های عربی است!

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 2062


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید