قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/03 11:01 | کد خبر : 2061
با این مسیر قهرمانی ممکن‌تر از همیشه است

ویژگی مهم قرعه تراکتور؛ علیه آن طلسم!

قرعه تراکتور در فصل جدید لیگ برتر یک ویژگی بسیار مهم دارد.

تراکتور,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، مراسم قرعه کشی لیگ بیست و چهارم،عصر دیروز با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و نمایندگان تیم های حاضر در این مسابقات در هتل المپیک تهران برگزار شد. با وجود برخی نکات تیره، این قرعه را می توانیم یک مسیر خوب به سمت قهرمانی تراکتور بدانیم.

طبق قرعه‌کشی،بازی های تراکتور در استاندارد ترین شرایط ممکن است.چنانچه در این راستا قرعه تراکتور برخلاف سایر مدعیان قهرمانی،نه سخت پشت سر هم این تیم را تهدید می‌کند و نه بازی های سخت این تیم به کوران پایانی لیگ افتاده،تا این فصل،فصلی باشد که تراکتور برای تاریخ سازی می شود.

تراکتور طبق قرعه کشی،در نیم فصل دوم،در خانه مقابل دو مدعی اصلی (سپاهان و استقلال) میزانی خواهد کرد؛ همچنین این تیم که در کوران پایانی لیگ و به خصوص در فصل بهار همواره در سال های اخیر دچار بحران نتایج و از گردونه قهرمانی  خارج شده بود،اما در فصل پیش رو،پنج بازی آخر تراکتور  به گونه ای است که احتمال برد در آنها بالا است.

تراکتور در پنج‌ هفته پایانی به ترتیب مقابل تیم های چادرملو،ملوان،شمس آذر،نساجی و استقلال خوزستان صف‌آرایی خواهد کرد.تا این بار شاید با چنین قرعه ای در فصل جدید از بهار ترسناک،یک بهار خاطره‌انگیز  برای خود و هواداران رقم بزند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 2061


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید