قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/02 20:30 | کد خبر : 2056
شاگردان دراگان در دو ضیافت‌ بزرگ مهمانند...

بازی‌های بزرگ تراکتور زیر ذره‌بین؛ فقط یکی در خانه

تراکتور در تبریز از پرسپولیس میزبانی می کند اما دو دیدار بزرگ نیم فصل دومش را باید در خارج از خانه برگزار کند.

تراکتور,دراگان اسکوچیچ,

به گزارش ورزش آذربایجان،لیگ برتر فوتبال 04-1403 ساعتی پیش با حضور نمایندگان 16 تیم شرکت کننده قرعه کشی و ترتیب رویارویی تیم ها با یکدیگر در طول فصل مشخص شد. تراکتور که با خریدهای بزرگش یکی از مدعیان اصلی فصل جدید به شمار می آید، فصل را با دیدار مقابل ... آغاز خواهد کرد.

این تیم که طی فصل های اخیر به ویژه فصل گذشته نتایج خوبی مقابل رقبای مستقیمش در بالای جدول کسب نکرده بود امسال برای قهرمان شدن باید تغییر رویه داده و فکری اساسی به حال این تقابل ها بکند؛ تقابل هایی که طبق قرعه کشی صورت گرفته، در مقاطع حساسی از فصل جای گرفته اند.

شاید مهمترین حریف فصل بعد برای هوادار تراکتور، تیمی نیست جز پرسپولیس که با انتقال ستاره هایش به تبریز، جذابیت تقابل با این تیم چند برابر خواهد شد. تی تی ها نیازی به صبر زیاد ندارند و تیم محبوب شان در هفته دوم باید در تبریز به مصاف پرسپولیس برود. به این ترتیب هواداران خشمگین پرسپولیس باید تا نیم فصل دوم برای استقبال معکوس از علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر صبر کنند!

هفته ششم، دیگر دیدار بزرگ تراکتور را مقابل سپاهان شاهد خواهیم بود؛ جایی که شاگردان دراگان اسکوچیچ باید به اصفهان سفر کرده و مقابل زردپوشان دیار نصف جهان قرار بگیرند.

تقابل با استقلال هم در هفته دهم صورت خواهد گرفت و جالب اینجاست این دیدار هم طبق قرعه صورت گرفته در تهران برگزار می شود تا به این ترتیب تراکتور در دو بازی مهم نیم فصل اول را مهمان باشد.

کد خبر 2056


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید