قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/02 17:30 | کد خبر : 2052
بعد از رد پیشنهاد دوم و یک احتمال بسیار قوی...

موثق؛ آینده بیرانوند و پورحمیدی در تراکتور

قرارداد علیرضا بیرانوند با تراکتور با کلی مشقت و ریسک رسمی شد اما این بازیکن حالا به درخواست دوم تی تی ها پاسخ منفی داده است.

 علیرضا بیرانوند,تراکتور,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، علیرضا بیرانوند، دروازه بان فوتبال ایران که پس از کش و قوس های فراوان به تراکتور پیوست، یکی از پرحاشیه ترین نقل‌و‌انتقالات چند سال اخیر فوتبال ایران بود که هنوز هم انتقال و دامنه حاشیه های آن به پایان نرسیده و ادامه دارد.

بعد از عقد قرارداد بیرانوند با تراکتور،پرسپولیس در یک اقدام فوری،علیه تراکتور و گلر ملی‌پوش سابقش طرح دعوی کرد. اما چنانچه قبلا نیز اشاره کردیم، خطری از این بابت متوجه تی تی ها نیست و به احتمال فراوان با یک جریمه مالی،پرونده شکایت پرسپولیس مختومه اعلام می‌شود.

در این راستا،با وجود تغییر قوانین قبلی راجع به عقد قرارداد با بازیکنان بالای ۳۰سال(ملغی شدن قانون عقد قرارداد طولانی مدت با بازیکنان ۳۰ سال به بالا)،از منابع خبری نزدیک به باشگاه خبر می‌رسد که بیرانوند پیشنهاد قراراد بلندمدت مدیران تراکتور را رد کرده است.

با این شرایط،مدیران تراکتور با بکارگیری استراتژی خاص و حفظ منافع تیم،تنها با جدایی قرضی پورحمیدی موافقت خواهند کرد تا برای فصل بعد از او در خط دروازه استفاده کنند. چنانچه از رفتار های بیرانوند و قواعد و قرائن پیرامون این بازیکن نشان می‌دهد که مدت زمان حضور این گلر ملی‌پوش در جمع تی تی ها برای یک فصل است.


**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 2052


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید