قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/02 14:15 | کد خبر : 2050
بررسی کامل خبر حضور باقری در تراکتور...

گزارش ویژه؛ کریم خیلی دور خیلی نزدیک!

گزینه پیشنهادی اسکوچیچ برای دستیار ایرانی خود با ابعاد پیچیده و موانع عجیبی روبرو شده است.

کریم باقری,تراکتور,دراگان اسکوچیچ,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، بعد از انتخاب دراگان اسکوچیچ بعنوان سرمربی تراکتور و جدایی تقریبا کلیه اعضای کادرفنی فصل قبل که حمید مطهری و محمد نصرتی نیز شامل آنها بودند، بحث دستیار اول سرخپوشان آذربایجان بسیار داغ در حال پیگیری است.

کریم گزینه اول اسکوچیچ 
 از منابع آگاه خبر می رسد که کریم باقری جدی ترین گزینه برای قبول دستیاری دراگان اسکوچیچ است. مربی سابق پرسپولیس که در تیم ملی دستیار اسکوچیچ بود توسط این مربی به مالک باشگاه پیشنهاد شده است.

رفاقت با زنوزی
طبق اطلاعاتی که بدست آورده ایم کریم باقری به واسطه ارتباط خوبی که با محمدرضا زنوزی طی سالیان اخیر داشته است به طور مستقیم با پیشنهاد مالک برای حضور در کادر فنی تراکتور مواجه شده است.

دو گزینه دیگر نیز روی میز
در این میان گفته می شود دو گزینه دیگر نیز برای دستیاری دراگان در تراکتور مطرح هستند. اما شانس کریم باقری باتوجه به اقبال زنوزی نسبت به او بیشتر از بقیه  است.

ترازو و رفاقت از راه دور!
ضمن اینکه رزومه کاری کریم باقری نسبت به دو گزینه قبلی پربارتر است. البته تا این لحظه کریم باقری پیشنهاد زنوزی را قبول نکرده است.او دوست دارد رفاقت خود را بازنوزی دورا دور ادامه دهد.

دلیل نیامدن
این بازیکن سابق فوتبال آذربایجان که تاکنون در کسوت مربی سابقه حضور در تراکتور را تجربه نکرده است. برای چندمین بار این پیشنهادات را رد می کند. البته یکی از دلایل اصلی رد پیشنهادات تراکتور توسط وی بیزینس کلان او در تهران است و کریم تمایل دارد در باشگاه های پایتخت ادامه فعالیت کند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 2050


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید