قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/02 11:30 | کد خبر : 2045
به مرگ گرفته تا به تب راضی بشه؟!

شایعه در شهر؛ چوب حراج به سهمیه مهم آذربایجان

شایعه عجیبی پیرامون باشگاه مس سونگون پیچیده است که طی آن احتمالا سهمیه دومین نماینده آذربایجان و تبریز در فوتبال به فروش برسد.

مس سونگون,لیگ دسته یک,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تیم فوتبال مس سونگون در فاصله یکماه تا شروع لیگ یک، هنوز تکلیف خودش را نمی داند و سیاست های مدیریتی این باشگاه برای فصل جدید مشخص نیست. علی اصغر کلانتری، سرمربی سابق مس، هم که به ضرس قاطع اعلام کرده بود این تیم را در فصل بعدی، برای لیگ برتری شدن خواهیم بست، بعد از بلاتکلیفی های اخیر راه جدایی را در پیش گرفت و با دو تیم مختلف قرارداد بست، اما وضعیت مس هنوز اندر خم یک کوچه است!

باشگاه مس سونگون، همچنان از زمان شروع به کار مدیریت فعلی  با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.از منابع خبری نزدیک به باشگاه خبر می‌رسد این مدیریت باشگاه هنوز نتوانسته است راهکاری برای رهایی از مشکلات مالی باشگاه  پیدا کند، تا تنها گزینه برای فرار از این مشکلات،فروش سهمیه تیم فوتبال مس باشد! البته با توجه به فرصت کم  باقی مانده تا آغاز شروع لیگ یک،فروش سهمیه و پیدا کردن مشتری در این برهه از زمان سخت به‌نظر می‌رسد.

فوتبال تبریز که بعد از سال ها و با مشقت های بسیار صاحب نماینده دوم در سطح حرفه ای کشور شده بود حالا به خاطر بلاتکلیفی و عدم برنامه ریزی صحیح به راحتی در آستانه از دست دادن این سهیمه است. البته اگر برای امتیاز سهمیه مس،مشتری پیدا نشود، شنیده شده که آنها با حداقل‌ ترین بودجه ممکن ،تیم فوتبال این باشگاه را رهسپار لیگ یک خواهند کرد تا به نوعی وضعیت  این تیم مصداق ضرب‌المثل"به مرگ گرفته تا به تب راضی بشه" را به خود گرفته باشد.

کد خبر 2045


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید