قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/01 17:30 | کد خبر : 2040
چالش شیرین بی غم، دغدغه مهم شمسایی!

دروازه مس و رقابت سالم/مرگبارش!

تیم فوتسال مس سونگون با وجود دو دروازه‌بان آماده از دروازه خود مطمئن است. ولی این حالت می تواند برای یکی از دروازه بانان گران تمام شود.

مس سونگون,لیگ برتر فوتسال, مهدی رستمی ها,علیرضا صمیمی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تیم فوتسال مس سونگون روز جمعه توانست در یک دیدار حساس و پرتنش میزبان خود کراپ الوند را با نتیجه ۳_یک شکست دهد. از نکات بارز این دیدار عملکرد قابل توجه مهدی رستمی ها بود که مقابل دیدگان سرمربی تیم ملی خوش درخشید.

رفاقت و رقابت با اما واگر
مهدی رستمی ها در اوج دوران جوانی اش رقابت سنگینی با علیرضا صمیمی دروازه بان اسطوره ای مس سونگون دارد. این دو در عین رقابت خیلی هم با هم صمیمی هستند ولی همین رقابت فصل قبل برای رستمی ها گران تمام شد. او در حالی که شانس مسلم دعوت شدن به تیم ملی بود اما به دلیل آن چه که کم بازی کردن در تیم باشگاهی اش عنوان شد، توسط وحید شمسایی از لیست تیم ملی برای جام ملت های آسیا 2024 خط خورد.

انتقادات فراوان از سرمربی
وحید شمسایی با دعوت از دو دروازه بان باقر محمدی(۳۳ساله)، سعید مؤمنی(۳۱ساله) برای جام ملتها سیبل انتقادات رسانه ها قرارگرفت که چرا جوانگرایی در تیم اتفاق نمی افتد؟ و این انتقادات سرمربی تیم ملی را برای استفاده از بازیکنان جوان ترغیب کرده است. حالا رستمی ها در شرایط مشابه باید برای جلب نظر شمسایی تلاش کند و بازهم تردیدهای بسیاری – حتی با وجود درخشش مقابل کراپ – در خصوص دقایق بازی او در مس وجود دارد.

۴ هفته سرنوشت ساز
 ۴ هفته منتهی به جام جهانی 2024  لیگ برتر  فوتسال فرصت طلایی برای رستمی ها خواهد بود تا با درخشش خود جای خالی صمیمی در تیم‌ملی را پر کند ولی در صورت عدم بازی رسیدن به رستمی ها این بازیکن با خطر حذف دوباره از تیم ملی مواجه خواهد شد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 2040


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید