قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/01 14:21 | کد خبر : 2038
آقای اکبرپور داوری‌ها را بیخیال، با خودت چند چندی...

هرکول جیبی آذربایجان و بهانه غیرقابل قبول!

سرمربی تیم رخش خودروی تبریز بعد از ناکامی در صعود به لیگ دو، قبل از عذرخواهی، تاکتیک بهانه تراشی را به کار برد.

رخش خودرو, لیگ دسته سوم,علیرضا اکبرپور,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تیم مدعی رخش خودرو تبریز روز شنبه هفته جاری در آخرین گام از لیگ دسته سوم فوتبال ایران در سنندج مقابل تیم قعرنشین آبیدر این شهر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا از صعود به لیگ دسته دوم باز مانده و ناکام بزرگ رقابت ها لقب بگیرد.

علیرضا اکبرپور،سرمربی تیم رخش خودرو پس از کسب رتبه چهارمی و ناکامی در صعود به لیگ دو،با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، نسبت به داوری بازی مقابل آبیدر سنندج واکنش نشان داد. او با این کار علت عدم موفقیت تیمش را متوجه داوری ها لیگ کرده است. این در حالی است که رخش خودرو تا هفته های پایانی لیگ نتایج خوبی را کسب کرده بود اما درست در اوج رقابت برای صعود فراز و نشیب های این تیم آغاز شد و در نهایت نیز شاگردان اکبرپور با کسب نتایج عجیب و غریب مقابل تیم های پایین جدولی، از کورس تیم های بالای جدولی خارج شدند.

با این حال،ضعف داوری در لیگ های پایین،امری عادی است و شرایط تیم ها از لحاظ داوری تقریبا مشابه است که البته جای تامل و تاسف دارد. اما اگر نوسانات نتایج یاران اکبرپور در هفته پایانی لیگ سه نبود،این تیم به راحتی می‌توانست به لیگ دو صعود کند. بولد کردن مشکل داوری از طرف مربیان ایرانی یک توجیه قدیمی برای کاور ناکامی هاست و به نظر می رسد علیرضا اکبرپور هم به همین امر متوسل شده است. اگر شرایط تیم های صعود کننده فصل جاری را با شرایط رخش خودرو مقایسه کنیم قطعا به این نتیجه خواهیم رسید که داوری بهانه ای بیش نیست و جا برای نقد فنی بسیار بیشتر است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 2038


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید