قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/01 12:30 | کد خبر : 2037
او از خیلی وقت پیش بیخیال شده بود...

فوتبال مس روی هوا؛ کلانتری دبل کرد!

سرمربی سابق تیم فوتبال مس سونگون بعد از تداوم بلاتکلیفی این تیم، طی حرکتی رونالدینیویی، با بوشهری ها به توافق رسید و با مسجدسلیمانی‌ها بست.

علی اصغر کلانتری,مس سونگون,لیگ دسته یک,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، علی اصغر کلانتری، سرمربی سابق فصل گذشته مس سونگون، در حالی هدایت تیم دسته یکی نفت مسجدسلیمان را برعهده گرفت که چند روز قبل با تیم دسته دومی شهرداری بندرعباس قرارداد منعقد کرده بود.

این اتفاق در شرایطی رقم می‌خورد که تیم فوتبال مس سونگون همچنان بلاتکلیف است و فقط اخبار کوچ مربیان و بازیکنانش را می‌شنویم.

سرمربی سابق مس سونگون که در طول فصل از شرایط خود در تیم راضی بود و حتی در پایان فصل با تشکر از مدیریت و همکاری هایش اعلام کرده بود که برنامه‌هایی برای صعود به لیگ برتر در فصل جدید به مدیریت مس ارائه کرده به یکباره پس از سپری شدن چندین روز و عدم جوابگویی مدیران این باشگاه از شرایط ناامید شده و ساز جدایی خود را بی صدا کوک کرد.

کلانتری در عرض چندین روز با دو تیم مختلف قرارداد بست،اما همچنان از تیم دسته یکی مس سونگون خبری به گوش نمی‌رسد.تا همچنان بلاتکلیفی در مدیریت مس ریشه افکند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 2037


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید