قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/05/01 11:09 | کد خبر : 2036
بعد از هلند و مراکش، حالا آذربایجان...

راحت‌ترین ویزای دنیا به دختران ایران نرسید!

بانوان بسکتبالیست تیم ملی ایران در حالی موفق به سفر به آذربایجان نشدند که دریافت ویزای این کشور، راحت ترین در میان تمامی کشورهاست!

تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان,فدراسیون بسکتبال ایران,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، لغو سفر تیم ملی بسکتبال ۳نفره بانوان ایران به دلیل عدم صدور ویزا توسط سفارت کشور آذربایجان را روز گذشته اعلام کردیم که در نوع خود بسیار جالب و عجیب بود؛ این اتفاق عجیب در حالی رقم می‌خورد که آذربایجان با ایران به عنوان کشور دوست و همسایه همیشه روابط نزدیک و حسنه‌ای داشته است.

اما عدم صدور ویزای ورزشکاران ایرانی توسط کشوری های میزبان،نوعی حرکت آشنا و تکراری برای فدراسیون نشینان است.در این راستا،به گزارش روزنامه شرق،غیر از لغو سفر بسکتبال بانوان،اخیرا سفر تیم ملی کاراته به مراکش و تیم ملی والیبال نشسته به هلند هم به دلیل مشابه لغو شده بود.

شایان ذکر است دریافت ویزای آذربایجان یکی از سهل الوصول ترین ویزا ها است،چنانچه هر شخصی می‌تواند با طی کردن چند مرحله ساده و جستجو در گوگل بدون توجه به تعطیلات یا ساعت اداری در عرض سه روز،ویزای این کشور را دریافت نماید.با این حال، علت عدم دریافت ویزا توسط فدراسیون بسکتبال ایران را در جای دیگری باید جست‌ و جو کرد.

کد خبر 2036


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید